Richie, sabah uyandığında hemen saate baktı.Saatin 10:15 olduğunu görünce yatağından fırladı.Merdivenlerden aşağı koştu ve annesinin yanına gitti endişeyle.
"Anne, neden beni uyandırmadın?!"
"Bugün hafta sonu unuttun mu?"
"Ah...Afedersin unuttum galiba..."
"Önemli değil kahvaltı et hadi."
"Tamam."
Richie, sandalyeye oturdu.Eddie ona herşeyi unutturmuştu.Yaralarını sardıktan sonra gitmişti sadece.Neden bu kadar heyecanlanmıştı ki?Ah, doğru ona aşkını ilan etmişti ve şuan çıkıyorlardı.Heyecanlanması doğaldı tabiki.Yemek yerken düşüncelere daldığı yüzünden belliydi.Telefonuna mesaj sesi düşünce bulutlarından çıkartmıştı kafasını.Telefonunu eline aldı.
Mesajlar
Beverly: Bir gün oldu ilgilen artık.
Richie: Peki bir grup kur da konuşalım.
Beverly: Bekle biraz...
Grup
Stan: Cevabınızı bekliyoruz...
Beverly: Bizim grubu ayırmamızın nedeni ilişkiniz değildi biliyorsunuz bize söylememenizdi.
Bill: Hatalı olduğumuzu biliyoruz lütfen affedin, söylemeye korktuk.
Richie: Grubun bir daha ayrılmasına izin vermeyelim...O zaman ben de bir itirafta bulunacağım.
Beverly: Peki.
Richie: Ben dünden beri...Eddie Kaspbrak ile çıkıyorum...
Beverly: Sınıfın çalışkanı olan mı?!
Stan: Aynı zamanda sana özel ders veren?!
Richie: Bill size anlatmadı mı...?
Bill: O gün olanları anlatacak kadar aşağılık mıyım sence?
Richie: O gün yalnış anlamadan ibaretti unut gitsin.
Beverly: Bizden saklamadığın için teşekkürler...Çete birleşti o zaman?
Bill: Tabiki!
Richie: Ödevler çok bugün bölüşmek isteyenler toplansın.
Stan: Beleşçi kendin yap!
Richie: Tamam ya...
Richie, telefonunu kapattı.Yüzünde nedensizce bir gülümseme belirdi.Engel olamıyordu.'Losers Club' birleştiği için mutluydu.Herşey eskisi gibi olmuştu.Eddie ile de arası düzelmişti.Sonra az önce konusunu açtığı ödevler aklına gelince gülümsemesi kayboldu.Eddie'ye yazmaya başladı.
Mesajlar
Richie: Günaydın <3
Eddie: Günaydın?
Richie: Odun
Eddie: Yeni uyandım ya ne var?
Richie: Ödevlerimi yapar mısın aşkitooom~~
Eddie: Hocaların ödev vermediği günler boşum sadece 'aşkitoooom'~~
Richie: Ne olur yapsan?
Eddie: Arkadaşların boşuna beleşçi demiyomuş.Bu gün boş musun?
Richie: Ödevimi yaptırcak birini bulana kadar meşgulüm.
Eddie: İlla yaptıracağım diyosun?
Richie: Randevuya çıkarsak ödevlerimi yaparsın anlaştık mı?
Eddie: Anlaştık.
Eddie: Kahvaltıdan sonra parkta bekleyeceğim seni.
Richie: Tamam görüşürüz Kaspbrak.
Richie, kafasını yastığa gömdü.Saat daha 10:30'du.Eddie'yi görmesine çok vardı.Zaman ilk defa bu kadar uzun geçiyordu onun için.Eddie için de durum farklı değildi.Sanki birbirlerinin kalp atışlarını hissediyorlardı.
Evet yaşıyorum!Küçük bir tatile çıktım (Ne küçüğü).Geldiğimde 36 bildirim vardı @u@.Çok söyleyeceğim birşey yok o yüzden umarım bölümü beğenmişsinizdir.Öbür bölümlerde görüşmek üzere.Caio.
-Galorié
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖
RomanceSınıf öğretmeni, Richie Tozier'in derslerinin rezalet anlamında kötü olduğunu görünce Sınıfın en çalışkanı Eddie Kaspbrak'a, Richie'nin özel öğretmeni olmasını söyler.Okul kütüphanesinde ikisi beraber çalışırken ikisinin de hisleri gitgide değişik b...