Bölüm #4

1.6K 103 84
                                    

  Richie, eve bir sinirle geldi ve kapıyı açıp hemen sinirlice merdivenleri çıktı.odasına giriyorken telefonu titredi.Bill yazmıştı.

 Mesajlar

Bill: Öğretmen bugün 2 ödev verdi sadece değil mi?

Beverly: Evet

Richie: Neden umursuyorsun ki?

Bill: Ödevimi neden umursamayayım?

Richie: Zamanın kalmaz ödeve.

Bill: Ne?

Richie: Stan'le 31 çekmen gerekmiyor mu?

Bill: Ne saçmalıyorsun sen be?

Richie: Bunu diyorum 

(çizmeye fazla üşendiğim için baseden kaynaklandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(çizmeye fazla üşendiğim için baseden kaynaklandım.Ayrıc a pek uğraşmadım.Base'yi çizen:PepperMint012345)

Beverly: Bill onun başka biri olduğunu söyle

Richie: Stan'le öpüşürken gördüm bir açıklaman var mı?

Bill:yok...

Richie: Yani zevk ala ala öpüşüyodun Stan'le...

Bill: Evet...

Richie: Grup bitmiştir bundan sonra grup falan yok Losers Club'dan ayrılıyorum.

Beverly: Bir ilişkiyi bile söylemeyecek kadar güvenmiyorsanız neden grubumuz var ki?Ben de ayrılıyorum.

Richie 'Losers Club'dan ayrıldı.

Beverly 'Losers Club'dan ayrıldı.

  Artık Grup dağılmıştı.Richie, kendini yatağa attı.Bir arkadaşını kaybetmiş ve tek grubunu terk etmişti.Tamamen ilişkileri koparmış, 'Losers Club'ı tarihe gömmüştü.Kötü hissediyordu.Hem de fazlasıyla.

<<*Yarın*>>

  Richie, kütüphanye soluk ve üzgün görünen bir suratla gidiyordu.Sırıtan Eddie'yi görünce sinirlenemeyecek kadar yorgundu.

"Ne oldu prenses yorgun musun?Yüzümü görünce tiksinmedin."

"Muhattap olamam bugün."

"Sinirlenmediğine göre gerçekten üzgünsün.Ne oldu?Arkadaşlarla kavga mı oldu?Hiç konuşmadın bugün."

"Seni ilgilendirmez.Beni mi gözetliyorsun?"

"Baya üzgünsün...Neyse ya işime gelir."

"?"

  "Ne?" demeye kalmadan dudaklarında bir ıslaklık hissetti Richie.Eddie onun ilk öpücüğünü çalmıştı.Dünden beri neler oluyordu?

Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin