Eddie, evinde biraz sıkılınca Richie'ye yazmaya karar vermişti.
Mesajlar
Eddie:Richie
Eddie:Napıyorsun?
Eddie:Richie?
Eddie:Telefonunu hiç kapatmazsın nerdesin?
Eddie:Richie?!
Eddie, bir anlık paniğe kapıldı.Kendini toparlamak için sinemada olduğunu düşünmeye çalıştı ama içi rahat etmiyordu.Richie'yi bir daha kaybetmekten korkuyordu.
Bayan Tozier'in numarasını tuşladı kalan küçük umudunu yitirmemek niyetiyle Eddie.
"Alo?"
"Alo, bayan Tozier mi?"
"Evet, benim."
"Ben Eddie Kaspbrak, Richie telefonunu kapatınca merak ettim.Acaba evde mi?"
"Hayır, bana senin evinde kalacağıyla ilgili bir mesaj attı.Sizde değil mi?"
"H-Hayır..."
Dili tutulmuştu Eddie'nin.Hiçbirşey söyleyemiyordu.Korku dolu gözleri fal taşı gibi açılmıştı.Richie'nin güvende olması için hayatını sonlandırmaya hazırdı.Umudu kalmamıştı ve artık kafasında bin soru dolaşıyordu.Hızla aramayı kapatıp polis numarısını tuşladı.
"Alo."
"Polis karakolu, evet?"
"A-arkadaşım ortalıktan kayboldu bir anda...Ka-kaçırıldığından şüpheleniyorum..."
Şoktan sonra istediği cümleleri kuramıyordu Eddie.Telefondan sesinin titrediği duyulabiliyordu.
"Tamam, sakin olun.Arkadaşınızı en son ne zaman gördünüz?"
"Bugün Ormanlık parkta."
"Peki...Birkaç soru soracağım."
...Sabah...
Eddie bütün akşam uyumamış gözlerinde mor halkalar çıkmıştı.Ama Richie'nin nerde olduğunu bilmeden uyuyamayacağını biliyordu.Polisler de tüm gece yerini bulmak için çalışmışlardı.Eddie ise telefonun çalmasını o kadar çok istiyordu ki.Ve telefon çalmıştı.Eddie, bir mucize gerçekleşmiş gibi şaşırdı.Hızla telefonu açtı.
"Arkadaşının yerini bulduk.Organ satıcılığının yanında Çocuklara tecavüz eden bir çete olduğu açığa çıktı."
Eddie, koma geçirmek üzereydi.
"H-Hemen ku-kurtarın o za-man Ri-Richi-Richie'yi!"
Gözlerinden yaşlar sel gibi akıyordu.Kafasını bile oynatamıyordu.
"Bunun için çalışıyoruz..."
...
Richie, gözlerini açtığında hala yorgundu.Ayağını bezle sardıkları için biraz olsun sızlaması geçmişti.Gözleri kıpkırmızıydı.Sandalyeye bağlıydı hala.Neyseki adamların o gün çok işi olmuştu bu yüzden akşam yorgunlardı.Bir gece olsun kurtulmuştu ama kurtarılacağı belli değildi Richie'nin.
Merhabalar!Önceki bölüm çok tepki geldi neye uğradığımı şaşırdım.Ama yine de destekleriniz için sağolun.Neyse kurtarır mıyız Richie başkanı? :D
-Galorié
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖
RomanceSınıf öğretmeni, Richie Tozier'in derslerinin rezalet anlamında kötü olduğunu görünce Sınıfın en çalışkanı Eddie Kaspbrak'a, Richie'nin özel öğretmeni olmasını söyler.Okul kütüphanesinde ikisi beraber çalışırken ikisinin de hisleri gitgide değişik b...