Bölüm #9

1K 77 19
                                    

  Eddie, koşarak Richie'nin evinin önünden ayrıldı.Olabileceği yerlere bakmak için gidecekti.Ama onun hakkında çok şey bilmediği için nereye bakıcağını bilmiyordu.Uzun bir koşu olacaktı.

---

  Eddie, yaralanmış kolları ve bacaklarına aldırmamaya çalışarak ormanda dolaşıyordu.Kafasını yana çevirdiğinde gördükleri onu şoke etti.

"R-Richie?!"

  Bir ağacın altında ağlayan Richie'yi gördü.

"Sen beni yine nasıl buldun lan?!"

  Gözlerinden göz yaşları tek tek iniyordu.Her akan göz yaşı Eddie'nin yaralarının daha fazla sızlamasına neden oluyordu.

"Sen okula gelmeyince panikledim.Sonra evine kadar geldim."

"Akşamüstüne kadar beni mi aradın?"

"Evet."

  Richie, Eddie'nin yaralarını görünce ve onun için yaptıklarını duyunca biraz olsun yumuşadı.

"Ben evimin yolunu biliyorum bebek değilim istediğim zaman dönerim...Sen de benim evime gel de yaralarını sarayım...Ama sadece birkaç dakika için..."

  Eddie'nin yüzünde bir gülümseme oluştu.Bütün yaraları iyileşmiş gibi hissediyordu.

"Tabii."

  Eddie, eve doğru yol alan Richie'yi takip ediyordu.

---

  Richie, odasında Eddie'nin yaralarını sarıyordu.

"Bu yaraları nasıl becerdin Eddie?"

"Seni ararken dallar ve çalılar bana çarptı hep-Ah!"

  Eddie, yaralar sarılırken acıdığını belli etmemek için ne kadar çabalasa da çok acıyordu.

"Beni bulmak için neden bu kadar zahmete girdin?Ben özel birisi bile değilim..."

"Çünkü sana aşığım..."

  O sırada Richie, kafasını Eddie'ye doğru kaldırdı.Eddie'de Richie'nin dudaklarına yavaşça eğiliyordu.Richie, hemen kafasını çekti.

"Bana aşık olduğunu nerden biliyorsun?Doğru düzgün bir diyalog bile kurmadık."

"Bilmiyorum...İçimdeki bir his seni görünce beni deli ediyor...Ye bitir şu çocuğu diyor..."

"böğk...Hevesini alıp bırakacağını hepimiz biliyoruz.Ayrıca iki erkeğiz biz.Cidden iğrenç."

"ÖYLE BİRŞEYİ ASLA YAPMAM!AYRICA ERKEKSEK NE OLMUŞ?"

"..."

  Richie, biraz korkmuş görünüyordu.Eddie, sakinleşip elini Richie'nin yanağına hafifçe koydu.

"Sana bağırdığım için özür dilerim...Bunu kastetmek istememiştim..."

"Hepsi senin suçun işte..."

"Ne?"

"Hepsi senin suçun diyorum!Kendine beni aşık eden sendin!Neden hayatıma girmek zorundaydın?!"

  Richie'nin gözlerinden yaşlar akıyordu.Eddie kalakalmıştı.

"Beni ağlatan da sendin!Hevesini alana kadar bana böyle diyeceğini çok iyi biliyorum!"

"R-Richie...?"

Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin