Yıllar geçmişti aradan Richie ve Eddie bir araya geleli.21 yaşına basmıştı ikisi de ve üniversitede aynı eve taşınmışlardı.Mutlu hayatlarını sürdürüyorlardı.
"Richie kazağımı gördün mü?"
"Şu kazağı bırak artık hep onunla dolaşıyorsun evin içinde başka pijamaların da var farkındaysan."
"Ama o kazağı sen bana hediye ettin."
Eddie, bu sözden sonra yanaklarının hafifçe kızarmasına engel olamadı.O sırada Richie ise kollarını Eddie'nin boynuna doladı ve yüzünü yaklaştırdı Eddie'nin yüzüne.
"Küçük ayıcığımın verdiği tişörtü giymem de ne yaparım?"
"Ama tişörtü iki haftada bir yıkıyorsun, benim gözlüklü tavşanım hastalanırsa ne yaparım?"
Eddie de Richie'nin belini sardı.Richie ve Eddie birbirinin dudakların küçük bir öpücük kondurduktan sonra gülümsedi ikisi de.
"Pekala ayıcığın isteği üzerine farklı birşey giyeceğim.~"
Eddie'nin odasına girdi Richie ve kapıyı kapattı.
"Orası benim odam."
"Biliyorum, sakın içeri girme giyineceğim."
Birkaç dakika sonra Richie odadan Eddie'nin büyük geldiği için hiç giymediği bol kazakla geldi.O kadar büyüktü ki Richie'ye de büyük geliyordu biraz.Kapının önünde tişörtünü kokladı.
"Birkaç kere giymişsin sadece."
"Çünkü bana büyük geliyor bu boyunda sana bile büyük geliyor."
"Ama bebeğimin kokusu üzerime olunca rahat hissediyorum."
Richie çocukça bir sırıtma takındı.Eddie de bu gülümsemeye karşılık verdi.Akşam ise güzel bir yemek yedikten sonra uyumaya gidiyorlardı.
"Ayıcığımla uyuyabilir miyim bu gece?"
"Yatağım tek kişilik."
"Ama ayıcığıma sarılmazsam kabus görürüm.~"
Eddie Richie'nim yüzüne yavaşça pofuduk küçük bir ayıcık attı.Richie yüzünü astı.
"İster iste ister isteme ben ayıcığıma sarılacağım."
Richie, Eddie'nin sırtına atlayıp kafasını omuzuna gömdü ve gözlerini kapadı sırıtarak.Eddie, Richie'nin uzun boyuna göre zayıf olduğunu düşündü, daha küçükken ise tam tersiydi.Onu yatağına yatırdı ve yanına sıkışıp uyumaya koyuldu.Richie'nin yüzünü bir gülümseme tuttu ve Eddie'ye sarıldı.Uykuya daldılar.Hey hey, geri döndüm.Uzun süre beklettiğim için üzgünüm.Ama ben bu bölümü baya sevdim.Okul yüzünden biraz doluydum o yüzden ikidebir unutuyordum.Arrık unutmam herhalde.Herneyse diğer bölümde görüşürüz ballı sütlerim.
-Galorié
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖
RomanceSınıf öğretmeni, Richie Tozier'in derslerinin rezalet anlamında kötü olduğunu görünce Sınıfın en çalışkanı Eddie Kaspbrak'a, Richie'nin özel öğretmeni olmasını söyler.Okul kütüphanesinde ikisi beraber çalışırken ikisinin de hisleri gitgide değişik b...