Bölüm #5

1.5K 81 53
                                    

  Richie, ne yapacağını bilmeden sadece orda kalakalmıştı.O sırada dudağındaki ıslaklığa neden olan dudaklar kendini geri çekti.

"Bugün serbest bırakıyorum hadi eve git."

  Eddie, Richie için küçük bir göz kırptı ve kütüphaneden ayrıldı.Richie kalakalmıştı.Biraz sonra kendini toparlayıp eve doğru yolunu almaya başladı.Bu kadar şeyin arasından bir de Eddie'nin ilk öpücüğünü çalması çıkmıştı.Kafası fazlasıyla karışıktı Richie'nin.O gıcık tipin amacı neydi?Yarın okula gittiğinde ne yapmalıydı?Doğrudan sormalı mıydı?Yoksa Yumruk atıp kavga mı başlatmalıydı?Bu düşüncelerin içindeyken eve vardığını farketti.Eve girdiğinde annesi ona dik dik bakıyordu.

"Bugün çalışmadın mı?"

"Eddie, bir gün dinlenmeme izin verdi."

"Tamam öyleyse."

"Odama çıkabilir miyim şimdi?"

"Evet."

  Odasına girdi ve çantasını yere fırlattı.Hayatının en berbat günleri üstüste gelmişti.O sırada telefonu titredi.Losers Club olamazdı çünkü artık öyle bir klüp yoktu.O zaman kimdi?Telefonu eline aldı ve mesajları baktı.

Mesajlar

Eddie(dangalak):Çantanı öyle yere atmamalısın.

Richie:Ne diyosun be?

Eddie(dangalak):Çantanı yere atma diyorum.

Richie:Sen nerden biliyosun be benim çantamı yere attığımı?

Eddie(dangalak):Camına bak.

  Richie, camına baktı ve Eddie'nin yüzünü gördü.Evin karşısındaki duvara yaslanmış elinde telefonu vardı.Richie'ye bakıyordu.Richie sinirli bir şekilde sert bir hareketle camı açtı.

"Sen beni mi dikizliyorsun be gay kurusu?"

(Y/N: Aşkolsun Richie gay olmak suç mu?)

"Belki..."

  Bunu komik bulur gibi şirince sırıttı Eddie.Bu Richie'yi daha da sinirlendirdi.

"Yürü git."

"Yok ya."

"Gıcık tip"

  Richie, pencereyi kapattı ve aldırış etmemeye çalıştı.Sonra telefonu titredi.Aldırış etmemeye çalıştı ama ardı ardına saniyesinde geliyordu.Telefonunu açmak zorunda kaldı.

Mesajlar

Eddie(dangalak):Kırdın beni

  Eddie(dangalak): Camı yüzüme kapattın

 Eddie(dangalak): Aşkolsun

  Eddie(dangalak): Kırdın kalbimi

  Eddie(dangalak): Bakmıyor da

Eddie(dangalak):  Ben de telefonunu çökertirim bak gör

  Eddie(dangalak): Bak

Eddie(dangalak): Bak

Eddie(dangalak):  Bak

(Bundan 25 tane falan var)

Richie: Ne var?

Eddie(dangalak): Kalbimi kırdın

Richie:Kalp mi var sende?

  Eddie(dangalak): Zor oynuyoruz öyle mi?

Richie:Yürü git oynamıyoruz.

Eddie(dangalak): :(

Richie: Yürü git işine piç kurusu

Eddie(dangalak):  Yarın eninde sonunda görüşücez

Richie: İşte o zaman seni dövücem

Eddie(dangalak): Hocalar var

Richie: Evet tek arkadaşların

Eddie(dangalak): Damarıma basıyorsun

Richie:İyi

Eddie(dangalak): Yarın beni döversen yapacağımı bilirim

Richie:Tamam yarına planını yap ve beni rahat bırak

  Richie, telefonunu elinden bıraktı.Hayatından nefret ediyordu.Bu tip neden onu buluyordu ki?Bir iç çekti ve kendini yatağına attı.Camdan baktı.Eddie gitmişti.Yatağında dönüp durmaya başladı. 

Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin