Bölüm #6

1.3K 76 12
                                    

  Richie, o gün okula gitmemek için elinden geleni yapmıştı.Ama elinden birşey gelmiyordu.Annesi fazla ısrarcıydı.Okulun yolunu somurtarak tuttu.Okul çıkışı ne yapacaktı?Öyle bir köşe buluyordu ki Eddie, kimse göremiyordu.Eğer yine giderse bu sefer ileri gitme ihtimali vardı.

  Richie, sınıfa girmesiyle Eddie'nin sırıtarak Richie'nin gözlerine baktığını gördü.Amacı neydi bunun?Sırasına oturdu ve aldırmamaya çalıştı ama ona baktığından emindi.Bu gerçekten rahatsız ediciydi.

 Okul çıkışı kütüphaneye ne yapacağını düşünerek gitti.Eddie'yi görünce yutkundu.Ama herzamanki gibi görünmek zorundaydı.Her ne kadar uğraşsa da yüz ifadesi şirin ve korkmuş bir yavru köpekten farklı olamıyordu.

"Vay vay dün olan olaylardan sonra korkmaya mı başladın prenses?"

"..."

  Richie, yüzünü hareket ettiremiyordu.Ağzı da dahil.

"Aslında bu yüzün fazlasıyla şirin bak ben bunu ilk defa görüyorum.Kendini ifadeni değiştirmek için bu kadar zorladığını belli etme."

"Dersi anlatır mısın 'öğretmenim'..."

"Tabii hemen."

  Dersi anlatmaya başladığında Richie, hiçbirşey anlamıyordu.

"Dinlesene.Sana yaptıklarımı düşünmeyi bırak şimdi."

  Aklından geçenleri nasıl biliyordu?

"NE?!"

"Benden birşey saklayamıyorsan saklamaya çalışma."

"S-Saklamıyorum ki."

"Bana karşı fazla belli ediyorsun kekeleyen arkadaş."

  O sırada aklına Bill geldi ve bir anda ürperdi Richie.Sonra hemen yanında Bill'i gördü.Onlara bakakalmıştı.Bill, ağzını açtı;

"Grup bozan kralımız bizden gizli homoluk yapıp bize mi suç atıyormuş?"

"Ne?Sadece ders anlatıyordu sorun ne?İşine bak..."

" 'Gece yaptıklarım' lafını çoktan duydum Rich.Siz işi bizden önce pişirmişsiniz.Ama bana laf düşmez ne de olsa artık sadece aynı sınıfta olduğum bir çocuksun değil mi?"

"Hadi bak işine."

  Bill, sinirlice kitabı rafa koyup gitti.Richie, Eddie'ye sinirli bir bakış attı.

"Hayatımın berbat olmasının hepsi senin suçun.Hepsi sen geldikten sonra başladı."

"Beni suçlama prenses, en azından benim sevdiğim kişiye aşkımı itiraf edecek cesaretim var." 

"Sana aşıkmışım gibi konuşma.Yaptığın tacize girer.Seni polislere vermediğim için teşekkür etmelisin."

  Richie, sinirlice masadan kalktı.

"Bu kadar yeter.Burda bitir bugün."

  Sinirli adımlarla eve ilerledi.Yolda sadece ne yapacağını düşünüyordu.Ya Bill diğerlerine anlatırsa?Ne olurdu o zaman?Kafası fazla karışıktı Richie'nin.

Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin