Bölüm #20 FİNAL

678 44 47
                                    

(Y/N:Doğru okudunuz final :( )
Evden çıktıklarında beraber yürüyordu üniversitelerine doğru Richie ve Eddie.Aslında Eddie daha iyi bir üniversite kazanmıştı ama Richie için seçimini Richie ile aynı üniversitede yaptı.Yine de mutluydu.Hergün Richie ile konuşmak, sarılmak, göz göze gelmek...Rüya gibiydi Eddie için.
"Hey Eddie."
Richie'nin tatlı sesiyle Richie'ye baktı Eddie.
"Evet?"
"Burda yollarımız ayrılıyor dersten sonra görüşürüz, seni seviyorum."
"Ben de seni."
Richie gözden kayboldu biraz sonra.Aslında baya büyük bir üniversiteydi burası.Eddie yoluna devam etti.
***
Richie'yi görmek için orta alana doğru ilerleyen Eddie, Richie'yi gördüğünde ona seslendi.Richie o tarafa baktı.
"EDDİE!"
"RİCHİE!"
"ÖDEVLERİM ÇOK FAZLA BEBEĞİM BENİM İÇİN YAPARSIN DEĞİL Mİ?"
"ASLA HAYATIM!"
"ÇOK KÖTÜSÜN!"
"BİLİYORUM MELEĞİM."
Bunları söylerken gülüyorlardı.Etrafındakiler onlara delilermiş gibi bakıyordu ama kim umursar?Richie karşısında duruyordu dünya dursa umrunda olmazdı Eddie'nin.
"Hadi bana yemek ısmarla sevgilim çok açım"
Dedi ve Eddie'nin omuzuna kolunu koyarak kendini saldı yer çekimine Richie.
"tabi hadi gidelim."
~Son~
ACILAR İÇİNDEYİM!!!Siz okuyucularıma ve bu seriye veda etmek istemiyorum!NEDEN ZALİM DÜNYA?!Ama kütüphanenizden veya okuma listenizden çıkarmanıza gerek yok çünkü extralar atacağım (*Arkadan yey sesi gelir*) O yüzden şuana kadar okuduğunuz, destek olduğunuz, oy verdiğiniz, yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim size!Çünkü siz olmasaydınız büyük ihtimalle bu seriyi silerdim.Bu nedenle hepinize ne kadar teşekkür etsem azdır.O zaman extra bölümlerde görüşmek üzere!
-Galorié

Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin