Extra #1

532 36 10
                                    

"Richie twister oynadığımız günü hatırlıyor musun?"
Beraber koltukta otururken konuşuyordu Eddie ve Richie.
~Ortaokul~
"Hadi benim evime gidelim!" Dedi Bill.
"Neden olmasın!"
"Tabiki"
"Bana uyar"
Herkes onayladıktan sonra okul çıkışı grup Bill'in evinde toplanmıştı.Önce salonda oturdular ve sonra bir film açıp abur cubur yediler.Film de bittiğinde akşam üstüydü.Çok eğleniyorlardı.
"Bakın ne buldum!" Dedi Bill elinde bir twister kutusuyla.
Herkes eğlenceli olacağını düşündüğü için kabul etti oynamayı.
"Richie, sağ ayak kırmızı!"
"Bill, sol ayak mavi!"
"Stan, sağ ayak sarı!"
"Eddie, sol ayak yeşil!"
"Richie, sol ayak sarı!"
...
Oyun devam ediyordu hala.Ama birkaç dakika içinde herkes birbiriyle düğümlenmişti.
"Eddie, sağ el kırmızı!"Dedi Beverly.
Fakat, tek bir kırmızı kalmıştı o da sırt üstü durmaya çalışan Richie'nin yanıydı.Eddie elini kırmızıya atınca Richie ile burun buruna gelmişlerdi.İkisinin de kalbi hızlı atıyordu.Eddie'nin kolları daha fazla dayanamadı kalp atışlarının hızına.Bir anda üstüste düştüler.Gözlerini açtıklarında ise dudaklarındaki ıslaklığı farkedip hemen kafalarını kaldırdılar.Kızarmıştı ikisi de.Birbiriyle düğümlenmiş Bill ve Stan ise onlara bakıyordu.
"Ah ö-özür dilerim..."Dedi kızararak Eddie.
Richie ise bir sırıtma takındı.Eddie, kafasını Richie'nin göğsüne dayadı.Bill ve Stan onları izlerken kafalarını bile zor çeviriyorlardı.Çünkü Bill'in ayağı Stan'in kafasının üstünde,Stan'in eli Bill'in bacaklarının arasında, Bill'in elleri Stan'in omuzundan geçiyordu.Düşmemek için zor duruyor hatta sallanıyorlardı.En sonunda onlar da düştü ama hala kenetlilerdi.
"BİLL ÇEK AYAĞINI KAFAMDAN!"
"STAN ASIL SEN KOLLARINI BACAKLARIMDAN ÇEK!"
Herkes gülmeye başlamıştı.Harika bir gündü gerçekten.

Yazarınız burada ve extra bölüm çok şeker :3.Çok söyleyecek birşey bulamıyorum ama düşüncelerinizi yorumlara yazarsanız mutlu olurum.Hepinize görüşürüz çikolatalı pastalarım.
                                            -Galorié

Öğretmenim❣️ 💖Reddie💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin