Prológus

199 14 2
                                    

Szmog,alkohol és izzadság keveredik a levegőben. Agyam már teljesen az alkohol hatása alatt van,gondolkodásom,elmém,tetteim már nem tiszták,csak egyetlen dologra tudok koncentrálni:arra,hogy aki a pultnak dől mennyire helyes,nemtörődöm kiállása van. Lerí róla hogy minden lepereg róla,önmaga ura,semmi sem befolyásolhatja. Teljesen az én ellentétem. Talán ez az,amin a leginkább megakadt a szemem,vagy talán a tejfehér bőre? Szőke haja? Idolokat megszégyenítően helyes arca? Fogalmam sincs,csak azt tudom hogy kell nekem! Minden személyt,aki megközelíti nemes egyszerűséggel lekoptatja vagy nem épp szép szavakkal melegebb éghajlatra küldi. Hogy ezt honnan tudom? Egyszerű. Mióta titokban stírölöm a férfit-akihez csak ez alatt a röpke idő alatt 2 csaj hagyta ott faképnél,egy még fel is pofozta-,miután mindenüket kirakva,segg rázva oda mentek hozzá. Hányingerkeltő. El se tudom hinni hogyan érezheti magát egy nő jól 3 kg sminkel az arcán,póthajjal és szilikonmellekkel. De nem is érdekel,sosem érdekeltek a nők. Inkább néznék egész életemben egy ilyen pasit,mintsem egy kitömött nőnek titulált ludat!

Lassan fogyott az italom,ezért kótyagosan,de határozott mozdulatokkal indultam meg a kiszemelt pasi felé,hogy a pultos sráctól újabb adag teuqila-át kérhessek ki. Szőke tincsei enyhén kócosak voltak,de ez még vonzóbbá tette őt. Ahogy minél közelebb értem hozzá megcsapott férfias illata,ami nagyon tetszett. Mellé érve egyenesen a pultnak dőltem,karjaim a pultra tettem és vártam a kiszolgáló hozzám is elérjen. Ő ügyet sem vetve rám nézett továbbra is előre a tömegbe meredve. Hirtelen hallottam meg egy mély,rekedtes hangot,amitől más helyzetben rögtön erekcióm lett volna. Amint realizálódott bennem kitől is jött a hang,oda kaptam fejem

-Ennél nyilvánvalóbban nem is bámulhattál volna. Akarsz is tőlem valamit vagy megelégszel a gondolatbeli orgazmussal?

One Night AffairWhere stories live. Discover now