2. 18+

150 10 0
                                    

18+!!! Ha nem szeretnéd elolvasni,nyugodtan hagyd ki!

Először fel sem fogom szavait. Hozzám beszél? Szemembe néz egy olyan ellenállhatatlan félmosollyal és vággyal teli tekintettel hogy farkam rándul egyet nadrágomban. Mi a franc?!

Zavaromban gyorsan megnézem ki áll mögöttem,hisz nem tudom elhinni hogy hozam beszél. Mögöttem viszont egy szájüreg vizsgálatot látok,ugyan is amit ez a két ember mögöttem leművel,az 1000% hogy nem csók. Vissza vezetem tekintetem az előttem lévő-immáron már teljes testével felém fordult-személy felé,akinek ha lehet még ellenállhatatlanabb a mosolya mint előbb.

-Ne haragudj,hozzám beszélsz?

-Mégis kihez máshoz?-szájához emeli poharát,majd elnyitva azt beleiszik pohara tartalmába. Ezt én csak elnyílt ajkakkal vagyok képes végig nézni- Van itt más olyan személy is,aki percek óta figyel?

Szinte levetkőztet a tekintetével. Lehet valakinek ennyire bugyi szaggató-az én esetemben olyan,hogy a farkam már keményedik-tekintete? Ennyire nyilvánvalóan bámultam volna?Azt hittem tisztes távolságból figyelem. Viszont álmomba se gondoltam volna hogy ez a helyes srác ennyire mocskos szájú lenne. Tetszik. Kifejezetten tetszik!

-Már csak nézhetek oda,ahová szeretnék!-ittam bele én is italomba levéve róla egy pillanatra szemem. De tényleg csak egy pillanatra

-Egy szóval se mondtam hogy nem teheted,csupán csak azt kérdeztem,hogy a gondolaton kívül szeretnél-e igazi orgazmust átélni.

Ajkaim újonnan elnyíltak egymástól és egy megmagyarázhatatlan fejjel néztem rá. Az ismeretlen elkuncogta magát,majd poharának szentelte tekintetét. Ez egy burkolt szexfelkérés volt? Oké hogy piszkosul dögös,jól meg is néztem magamnak és a farkam éledezni kezdett tekintetétől,na meg rekedtes,mély hangjától,de életemben nem gondoltam volna hogy ilyen könnyű dolgom lesz. Főleg nem azt,hogy ő fogja beszélgetésünk erre a témára terelni.

-Most meg mi van? Meglepődtél?-húzta gúnyos vigyorra ajkait-Pedig te vagy az,aki kiszemelt engem magának-kacsintott

Fülig pirultam. Hogy nem küldött el a picsába ha végig tudta?

-Ne játszd az ártatlant-csóválta meg fejét-Nem vagyok vak,látom mennyire kívánsz

Mondanivalója végén közvetlen elém lépett és jobb kezével éledező férfiasságomra fogott. Ajkaimon egy kisebb nyögés szökött ki. Azonnal ráfogtam csuklójára,de dacosan tartotta ott kezét néha-néha megszorongatva,amivel eléri hogy egyre keményebb legyek. Ködös tekintettel nézek az ő sötét-szinte már fekete szemeibe. Azt hiszem nála itt szakadt el a cérna. Csuklómat megragadva kezdett el maga után húzni. Nem tudtam mit kéne tennem. Az alkohol és a vágy elhomályosította ítélő képességem. Kiérve a helyről egy kocsihoz húzott,majd feloldva a zárat az anyósülés ajtaját kinyitva nézett rám.

-Szállj be!

Többet nem mondott,mégis tolni kezdett befelé az ülésre. Végül betuszkoltam magam,majd hangos csattanással csukta be az ajtót. Sietve ő is a kocsiban termett és beindítva az autót rátaposott a gázra. Alig mentünk 5 percet,én mégsem szólaltam meg. Nem ellenkeztem,igazából nem is gondolkodtam. Le parkolt,majd egyetlen szó nélkül szállt ki megkerülve az autót nyitotta ki ajtót és kezemre fogva húzott onnan ki. Nem volt durva,csupán megmutatta ki a főnök. Domináns típus. Zsebéből előhúzva a kulcsokat nyitotta ki a bejárati ajtót,majd behúzott rajta. Amint a falap helyére került,az ismeretlen a falnak nyomott és nyakamra mart. Szédülni kezdtem,testem felforrósodott. Nem tudtam vissza kéne-e lépnem vagy hagyni hogy a vágyaim irányítsanak. Még a nevét se tudtam,viszont hatalmas vágyat ébresztett bennem.

One Night AffairWhere stories live. Discover now