1.

175 13 1
                                    


Körül ölel a szerelem,a testéből áradó hő,amit ölelése ad át nekem. Annyira nyugtató és biztonságot nyújtó,hogy legszívesebben örökké így maradnék.Mellette minden olyan egyszerű,nyugodt és békés. De ezt a pillanatot is meg kell törni valahogy. Lefejtve hasamról hosszú ujjait fordulok meg szerelmem ölelésében és azonnal találkozik tekintetünk. Enyéimbe fúrja éjsötét tekintetét,de mégis a mérhetetlen szeretet árad belőle. Cicás ajkainak görbületén nekem is mosolyognom kell. Olyan édes.

-Min mosolyogsz?-kérdezi rekedtes hangon

-Semmin-sóhajtom-Öltöznöm kéne

-Nee-nyöszörgi és még jobban hozzám bújva nyakhajlatomba fúrja fejét. Olyan mint egy édes kiscica.

-Muszáj-kuncogok fel aranyos tettén-Megígértem hogy elmegyek,így is késésben vagyok

-Rendben van

Lassan felül hogy kikecmereg a meleg ágyból hogy magára vehessen valami anyagot meztelen testének takarásában reménykedve. Beharapott ajkakkal mérem végig fedetlen bőrét,izmos lábait,kerek,feszes fenekét,kidolgozott váll és karizmait. Ugyan olyan vonzó,mint 2 évvel ezelőtt. Még mindig fel tudja korbácsolni vágyaim egyetlen pillanat alatt. Amint magára húzza a fekete anyagot eltakarva látószögemből kerek félgömbjeit,kimászom én is az ágyból hogy a fürdőbe vehessem az irányt. Beállok a zuhanyrózsa alá,majd magamra engedve a forró cseppeket mosom le magamról az alig 15 perce átélt élvezet bizonyítékait. A csokoládé illatú samponommal jól átmosom fekete tincseim,majd leöblítve imádott Bunny-im tusfürdőével átdörgölöm testem is. Immáron felfrissülve,áttörölve vizes testem csípőm köré tekerem a nedves törölközőt. Megszárítom sötét tincseim így lépek a piciny gardrób szobába hogy válasszak egy olyan összeállítást,ami megfelel Taehyung házibulijába. Bárhogy is nézem fogasra akasztott ruháim,mindig visszatér tekintetem a fekete térdnél szaggatott farmeremre. Így egy boxer felvétele után magamra húzom, fölé egy minta nélküli fekete pólót és egy sötét farmerdzsekit veszek fel. Árnyalatban hasonló zoknit és a bejáratnál lévő fekete bakancsom fogja koronázni szettem.

Kilépve a kis szobából a háló üres,így a konyha felé veszem az irányt. Meg is találom ott szerelmem nekem háttal az étkező asztalnak dőlve,ahogy egy pohár vizet kortyolgat. Elmosolyodom azon,hogy még mindig csak az a fekete kis anyag takarja,ezért elé sétálva kezem végig húzom tökéletesen kidolgozott kockás hasán.

-Tetszik?-kuncog letéve kezéből a poharat

-Tudod hogy igen

Két kezével közre fogja arcom és felemelve azt ajkaimra mar. Birtokló és vággyal teli. Imádom mikor így csókol,mert ekkor érezteti hogy csak az övé vagyok és senki sem vehet el tőle.

-Bármennyire is folytatni szeretném ezt,nem lehet-suttogva szavakat válok el ajkaitól .

Jeong Guk élesen beszívja a levegőt és elenged,majd karjait össze fonja maga előtt. Én nem merek szemébe nézni,ezért csak csípőjén írok le apró köröket ujjaimmal. Tudom mennyire nem akarja hogy elmenjek,de megígértem és szeretem betartani a szavam. Túl sokszor mondtam már le és Taehyung kezd Jeong Guk ellen vallani. Szerinte kisajátít magán,ami lehet részben igaz. Szeretem őt és bármire képes lennék érte. Talán tényleg túl sokszor adom be a derekam ha róla van szó.

-Elvihetlek?-hangzik fel a kérdés,amitől meglágyulni látszik kicsi,aggódó szívem.

-Örülnék neki-nézek rá apró mosollyal szám szélén,majd közelebb hajolok hozzá és puszit nyomok szájára

Ajkaink össze érése után mosolyogva besétál a halóba,ahonnan a gardróbunk nyílik. Míg ő öltözik én dobok egy üzenetet barátomnak,hogy 10 perc múlva indulok. Választ ugyan nem kaptam,de látta. Valószínűleg már most nem tiszta a gondolkodása,pedig még csak 8 óra körül jár az idő. Amikor Bunny vissza ér már talpig felöltözve felém lépdel és csípőmnél magához húzva átölel.

One Night AffairWhere stories live. Discover now