Reggel-legalább is nekem annak tűnt-hasogató fejfájásra keltem. Szám teljesen kiszáradt és mozdulni is alig bírtam. Megpróbáltam kinyitni a szemem,ám az ablakból bejövő fény megakadályozott ebben. Nyöszörögve fordultam az oldalamra,hogy kevesebb fény érje arcom és sűrű pislogás után végre körbe tudjak nézni. Amint ez megtörtén hatalmasra nyílt szemekkel néztem körbe az idegen szobában. Mégis hol vagyok én? Mi történt az este?
Azonnal kipattantam az ágyból,aminek köszönhetően egy nagyobb lüktetést éreztem meg fejem bal oldalán és kissé meg is szédültem. Lenézve magamra rögtön takarni kezdem meztelen testem. Miért vagyok meztelen?! Szagom keveredik az izzadság és alkoholtól,ami miatt el fintorodom,de ekkor meglátom hasamon és lábamon-már megszáradt-fehér anyagot. Mi a fene?! Körbe nézek a szobában és a földről felszedve ruháim elkezdem egyesével magamra kapni. Ruháimból is erősen árad az alkohol,némi dohos szag is. Az rémlik hogy Taehyng-ékkal a házibuliból elmentünk valahová,ott táncoltam,ittam és...a kibaszott életbe! Hevesen kezd el verni a szívem,fejem újra lüktetni kezd,ezért vissza ülök az ágy szélére. Kezeimbe temetem arcom és vissza fojtott lélegzéssel meredek magam elé. Megrohamoznak az emlékek,az érzések és én a sírás szélén állok. Megcsaltam Jeong Guk-ot! Uram Isten,mit tettem?!
-Ohh,felébredtél?-hallok meg egy ismerős hangot
Az ajtóban állóra nézek,egyenesen a hang forrásához. Szőke haja nedves tincsekben áll össze-vissza,testét egyetlen boxer takarja,rálátást engedve tegnap még olyannyira szeretett kockás hasára. Kezében egy bögrét tart,majd felém sétálva nekem nyújtja. Lenézek a bögre tartalmára,amiben ott van a fekete,életerős kávé. Vissza vezetem tekintetem az enyhén mosolygó egyénre,majd nagyot horkantva,lehajtott fejjel hajamba túrok.
Ideges vagyok,dühös. Soha többet nem hallgatok Taehyun-gra! Annak a kurva alkoholnak köszönhetem hogy most itt vagyok. Gyűlölöm magam. Undorodok saját magamtól,hogy képes voltam ezt tenni! Hiszen én szeretem Jeong Guk-ot. Az életemnél is jobban! Egy utolsó,büdös hímkurva vagyok!
-Valami gond van?-hangzik fel a kérdés mellőlem. Újra a szőkére nézek,akin látszik hogy nem ért semmit. Még csak nem is ismerem!
-Még hogy van-e?-szavaim indulatosak és dühösek
Felállok hogy a pólóm és dzsekim is magamra kaphassam,végül cipőm. Az ismeretlen férfi letéve a poharat fog csuklómra,megállítva mozdulatomban. Felvezetem tekintetem övéibe. Látszik hogy nem érti a helyzet súlyosságát
-Ülj le és mond el mégis mi miatt akadtál ki!-jelentette ki
-Kösz de inkább mennék-vettem magamra cipőm párját is
-Oké hogy egyéjszakás kaland volt,de nem fürödnél meg és vennél inkább be egy fájdalom csillapítót?
-Mi vagy te? Szeretet szolgálat?-válok ingerülté-Nem is ismerlek!
-Hát,ahhoz képest hogy mi nem ismerjük egymást,a tested elég mélyen kiismertem-harapta be ajkait-gondolom ahogy vissza emlékezett az estére
Hitetlenkedve néztem az előttem vigyorgóra. Őt tényleg nem érdekli semmi?! Mondjuk lehet neki nincs senkije akit galádul elárult.
-Ha ennyire nagy gond,akkor rendben-kezdte,majd kezét nyújtotta felém-Min Yoongi vagyok!
Arca vonásai tökéletesek. Mogyoró vágású sötétbarna szemei vannak,fehér,irigylésre méltó bőrtónusa.Testtartásából ítélve laza személyiség. Teste férfias,kívánatos. Mosolya egyben édes és szívdöglesztő. El sem hiszem,hogy még most is fel tudja korbácsolni az érdeklődésem! Ügyet sem vetve felém nyújtott kezére,bemutatkozására,keresni kezdem telefonomat. Feltúrom a földön heverő ruhákat és az ágyon lévő ráncos takarókat is.
ČTEŠ
One Night Affair
RomanceLehet egy szerelmi háromszögből jól kijönni? Ez a fanfiction Yoongi,Jimin és Jeong Guk történetét meséli el. Park Jimin több mint 2éve boldog párkapcsolatban él Jeong Guk-al,de egy bulinak és a túl sok alkoholnak-na meg Yoongi testének-köszönhetően...