6.

100 13 1
                                    


1 hónap telt el,mióta megcsaltam Jeong Guk-ot. Azóta a kapcsolatunk...hogy is mondjam? Hát,elég lagymatag. A dolgok nem jöttek rendbe és a távolságot is megtartjuk. Én persze próbálkozom,főztem neki és hoztam a kedvenc csokijából is egy egész dobozzal. Tegnap éjjel például amíg Jeong Guk aludt,bemásztam mellé a közös ágyunkba. Mondanom se kell,nagyon jó volt végre a közelében lenni,érezni teste melegét,puha bőrét,hallgatni halk szuszogását. Egy hónap után akkor éreztem magam újra boldognak,de mint minden,ez sem tartott sokáig. Reggel 6óra körül járt az idő,mikor szerelmem mocorgása ébresztett. A karja közt aludtam,szorosan ölelt magához. Amint kinyitotta a szemét és észre vett meghökkenve nézte egy szál boxerbe takart lényem,majd szó nélkül engedett el és mászott ki mellőlem. Bezárkózott a fürdőbe és indulásig ki se dugta még orra hegyét sem. Egyáltalán nem bántam meg hogy közel merészkedtem hozzá,hisz hiányzott. Végül mielőtt elindult volna-szokásától eltérve-,most oda jött hozzám és együtt ittuk meg a kávénkat. Az utóbbi időben,ő inkább a cégnél,vagy az útba eső kávézóban fogyasztotta el a fekete nedűt. Akkor mégis ott ült előttem-nem törődve a ténnyel,miszerint épp késik a munkából-és csendben iszogatta kedvenc kávéját. Már csak ez az egy apró,más számára jelentéktelen dolog,belőlem könnyeket csalt elő. Nem sírtam,nem zokogtam,csupán csak egy-két könnycseppet hullattam. Örültem. Jeong Guk eszt észre véve kelt fel helyéről,mosogatóba tette üres bögréjét és egy oda jött mellém. Kicsire húztam össze magam,ő viszont lehajolva egy apró puszit nyomott jobb arcomra. Ez után távozott,én pedig levakarhatatlan mosollyal arcomon hívtam fel legjobb barátom és meséltem el a reggel történteket.

Taehyung-val rendbe jött a barátságunk. Mivel én nem merek elmenni otthonról-csak bevásárolni-nehogy újra magamra haragítsam szerelmem,barátom hetente több alkalommal is eljön meglátogatni. Ilyenkor többnyire beszélgetünk,filmet nézünk vagy együtt főzünk. Alkoholt azóta se vettem a kezembe. Soha többet nem iszom,ezt megfogadtam saját magamnak.

Most épp NamJoon hyung és Jin hyung házához igyekszünk párom mellett ülve a kocsiban. Ő rajta egy szaggatott farmernadrág van,ami látni engedi térde nagy részét,fehér inget visel,egy lila selyemzakóval. Eszméletlenül jól néz ki,legszívesebben a nyálam csorgatnám,de ez elárulná szexuális vágyaim,ami valljuk be,nem lenne túl előnyös.

Én egy egyszerű fekete nadrágot húztam és egy fehér vékony pólót. Kint igen hűvös az idő-tekintve hogy este 8 óra is elmúlt-de úgy is bent a meleg házban leszünk,így nem félek a megfázástól. Az út Nam hyungék felé elég csendesen telt. Nem beszélgettünk,zene sem szólt és a rádiót se kapcsoltuk be,de most kellemesen a csend. Késő délután esett az eső,ezért most a szokottnál lassabban haladunk,mivel a vizes út miatt nem akarunk balesetet. Épp az ablak felé fordulva nézem az elhagyott épületeket és fákat,mikor bal combomon egy kezet érzek meg. Lenézek és ott Jeong Guk kezét pillantom meg. Rávezetem tekintetem a kéz tulajdonosára,de ő az utat kémleli. Rezzenéstelen arccal vezet egy kézzel irányítva az autót. Testem elárasztja a melegség és mint reggel-most is legszívesebben sírnék,de nem tehetem. Túl gyengének tűnnék. Viszont képtelen vagyok megállni,hogy kezem ne az övére tegyem,majd össze is kulcsoljam. A mellettem ülő nem húzza el kezét,inkább erősen rászorít vigyázva nehogy fájdalmat okozzon. Szomorúan,mégis mosolyogva nézem továbbra is gyönyörű arcát,amin-mint az enyémen is-enyhe smink látható,ami kihangsúlyozza szép sötétbarna szemeit. Elengedve kezem vált át egy nagyobb sebességbe,hogy minél hamarabb célunkhoz érhessünk. Az út további részében nem érezhettem puha kezét és nem kulcsolhattam össze enyéim hosszú ujjaival,de én már evvel is meg tudtam elégedni. Egy kicsit enyhül felém. Talán csak nekem kellett megtennem az első lépést.

Végül leparkolva a kicsiny kertes ház elé,Jeong Guk leállította a motort és ki szálltunk a kocsiból. Meglepetésemre párom hátulról végig simított hátamon,majd csípőmnél átkarolt és így nyitott be -a már közepes hangerőn szóló-ház ajtaján. Azonnal megéreztem a bűzös alkohol szagát,ami fintorgásra késztetett. Rossz emlék számomra a kesernyés ízű ital,éppen ezért még csak a közelébe se megyek egynek sem a mai nap során. Néhány ismerős emberhez párom odalépdel engem maga után húzva,én némán hallgattam őket,néha-néha kínosan elmosolyodva. Jin hyung barátai Jeong Guk barátai is,ám én őket nem ismertem. Igazából csak Jin hyung-ot ismerem,aki páromhoz közel áll. Ez elgondolkodtató. Miért is nem mutat be más embereknek? Most is mintha itt se lennék,úgy beszélget és nevet önfeledten haverjával-akárki is legyen ez-én viszont még csak eszébe se jutok,pedig itt álok mellette. Még csak be sem mutatott minket egymásnak. Ez bunkóság.

One Night AffairWhere stories live. Discover now