8.

78 15 0
                                    


Yoongi szemszöge

NamJoon délután küldött egy üzenetet,amiben tömören,de lényegre törően megfogalmazta "Találkoznunk kell! Jimin-ről van szó". Ezek után frusztráltan sóhajtottam és elküldtem a közeli kávézó nevét és pontos címét,hogy ott találkozzunk egy mindkettőnknek megfelelő időpontban. Ugyan találkozhattunk volna itt is,hisz ugyan ott dolgozunk,de fasznak sincs még egy beszélgetést is a munkahelyén megejteni,főleg nem nekem. Talán ha valaki,akkor ő az,aki a legközelebb áll hozzám. Mondhatnám azt is hogy a legjobb barátom,de az nem az én stílusom lenne.

Szóval most itt ülök két kávé társaságában NamJoon-ra várva,aki lassan lép be a kis helységbe,majd amint kiszúrt jön is felém. Dzsekijét megigazítva magán ül le velem szemben,majd a kévéért nyúl és bele is iszik.

-Mond miről akartál beszélni-térek a lényegre köszönés nélkül

-Mi történt akkor éjjel?-sóhajt majd újra kortyol

-Mi történt volna? Lefeküdtünk!-vonok vállat

-Nem erre gondoltam-rázta fejét

-Hát?

-Hogy jutottatok el egyáltalán odáig? Biztos vagyok benne,hogy nem csak odasétáltál valakihez,lekaptad és a házadba vitted megdugni. Főleg hogy tudom,Jimin nem hagyta volna!

-Ő nem mondta el mi történt?-kérdezem. Kényes téma nekem ez a srác.

-De. Viszont egy-két részletet kihagyott,ezekre vagyok kíváncsi

-Miért?-teszem fel a mindent eldöntő kérdést. Eddig még sosem volt ekkora felhajtás csak azért,mert lefeküdtem valakivel..

-Mert a kapcsolata épp most megy tönkre miattad!

Hirtelen elöntött a düh. Mit kezdjek én ezzel a helyzettel? Fogalmam sem volt hogy kapcsolata,azt meg főleg nem hogy pasija van. Nekem is csak az éhes tekintetéből amivel rám nézett esett le hogy a férfiakat szereti. Egyébként meg nem értem,hogy ha valakinek ilyen pasija van miért engedi el teljesen egyedül egy buliba. Ha nekem lenne ilyen pasim-ami ugye lehetetlen,tekintve hogy nem vágyom kapcsolatra-1000% hogy nem hagynám magára egy buli erejéig sem. Az oké hogy tud magára vigyázni,de egy olyan seggel megáldott srácért hagy ne epekedjen már minden ferde hajlamú férfi! Könyörgöm,még némelyik lánynak sincs olyan formás félgömbjei mint neki! Élvezet volt benne lenni!

De vissza térve a lényegre,ha tudtam volna hogy van valakije,nem feküdtem volna le vele. Egyébként is ő volt,aki hosszú ideig le se vette tekintetét rólam. Azt hitte nem látom,de lehetetlen volt nem észre venni ahogy a távolból elképzeli miként dugom meg. Konkrétan felkínálta magát nekem és hülye lettem volna elutasítani egy ilyen kínálkozó alkalmat!

-És nekem ehhez mi közöm? Ugyan úgy akarta mint én! Egyébként se tudtam hogy pasija van-csúsztam lejjebb székemben,már konkrétan fekszem-Tudod,nem igazán jött ki nyögéseken kívül más a száján!-vigyorogtam.

Istenem de jó is volt! Bárhogy értem hozzá,teste szinte minden pontja érzékeny terület volt! Lehetetlen volt nem hallani hangját,ha épp nem nyögött,csak sóhajtozott,de azokban is olyan mértékű túlfűtöttség volt,hogy ha mérni lehetne, egy hőmérő simán kiakadt volna! Azok az ajkak,amiket szétcsókoltam még mindig hívogatnak így,egy hónap után is! Na és az a szűk kis lyuk félgömbjei közt,amibe belelövelltem! Azt a kurva,de megraknám újra! Szerintem egyértelmű mennyire kiéhezett vagyok. Azóta volt már egy lánnyal és egy fiúval is dolgom,de egyikük se nyújtotta azt a teljesítményt,amit ez a srác. Közel sem!

One Night AffairWhere stories live. Discover now