#Bartek p.o.v.
*Obudziłem się dziś rano i spojrzałem na zegarek.Jest godzina 8:00.Wstałem wziąłem poranny prysznic i poszedłem na śniadanie.Gdy jadłem śniadanie zapytałem swojej mamy uśmiechnięty* -Mamo!Czy mógłbym jechać do moich kuzynów w Trofors na parę dni?,Johnny i Olek na pewno się zgodzą. Moja mama chętnie się zgodziła ,więc pobiegłem na górę się przebrać i spakować swoje rzeczy.Nie brałem dużej walizki bo wiedziałem że na 4 dni powinno mi starczyć ubrań.Po godzinie siedziałem już w samochodzie do Trofors. Po kilku godzinach byłem na miejscu.Wysiadłem z auta uśmiechnięty oraz przywitałem się z moimi kuzynami.Pożegnałem się z mamą i szybko wbiegłem do ich domu.Po chwili pokazali mi swój pokój .Godzinę później musieli jechać do fryzjera a ja zostałem sam w domu.Nudziło mi się, więc opuściłem dom i zacząłem spacer . Minęło 5 minut a ja zatrzymałem się na moście i spojrzałem na rzekę.Podziwiałem widoku przez moment .W końcu znudziło mi się więc zacząłem maszerować w stronę domu.Wyciągnąłem swój telefon ,oraz napisałem do mamy że u kuzynów jest fantastycznie.Niestety szedłem z głową wpatrzoną w telefon i nie zauważyłem nadchodzącego chłopaka z którym się zderzyłem.Spojrzałem na niego i powiedziałem* -Nic ci nie jest?*Uśmiechnąłem się do niego* Bardzo cię za wszystko przepraszam*Dodałem* -Nie ma problemu*Wstał * A tak ogólnie to jestem Martinus a ty?*Zapytał* -Jestem Bartek.Miło mi ciebie poznać*Odpowiedziałem * -Może chcesz poznać mojego brata Marcusa oraz pograć ze mną na ps4*Zapytał Tinus* Jasne,czemu by nie*Uśmiechnięty poszedłem z Tinusem w stronę jego domu,który znajdował się parę kroków od mostu.Po chwili gdy byli pod domem nowy znajomy Bartka powiedział* -Mojej siostry Emmy ,oraz Marcusa nie ma w domu później ich poznasz.Zapomniałem ci powiedzieć że jestesmy tymi piosenkarzami o których pewnie już słyszałeś*Dodał uśmiechnięty Tinus a ja odpowiedziałem* - Naprawdę?*Byłem lekko zszokowany* Nie poznałem cię,do tej pory jakoś nie słuchałem waszych kawałków. //Tinus to będzie T Bartek to będzie B. T: nie przejmuj się chodżmy. B:okej *Weszliśmy do domu i udaliśmy się do pokoju Tinusa. Było w nim wiele rzeczy.Nawet keyboard.Usiadłem na jego kanapie,podczas gdy on włączył grę na ps4 i grę ,która nazywała się fifa 18. T:co powiesz na to żebyśmy później zagrali na keybordzie?*Zapytał* B:czemu by nie.............//dokończenie będzie w następnej części.Mam nadzieję że się spodoba.Zostawcie komentarz jeśli chcecie następną część.
CZYTASZ
Nietypowe spotkanie....
Short StoryCo stanie się gdy pewien nastolatek zaprzyjaźni się ze sławnymi piosenkarzami? Co będzie gdy w grę wejdzie przyjaciółka? dowiesz sie tego czytając moją nową książkę