Nietypowe spotkanie rozdział 6...

39 8 3
                                    

#Marcus p.o.v.

Gdy Tinus wrócił wieczorem do domu podszedłem do niego i powiedziałem:Przepraszam cię brachu za tą kłótnie która była rano T:nic sie nie stało *Przytuliliśmy się jak bracia* M:wiesz....mam coś dla ciebie .T:co takiego?*Zapytał a ja się uśmiechnąłem  i wyciągnąłem z reklamówki nowy samsung.*M:To dla ciebie*Przybiłem piątke z Tinusem*T:bardzo ci dziękuje *Uśmiechnął się zadowolony,co bardzo mnie ucieszyło.

#Martinus p.o.v.

Bardzo się ucieszyłem z podarunku mojego brata.było już ciemno więc poszedłem do swojego pokoju i usiadłem na łóżku.Po chwili wstałem by włączyć telewizor i zauważyłem że na parapecie jest pewna kartka.Pisało na niej że jutro do mojego domu przyjdzie Bartek i ze musimy wszyscy porozmawiać o tym co się stało a najbardziej zdziwiło mnie to że pod liścikiem podpisała się Nataly.Byłem już zmęczony więc położyłem się spać.

(Time skip...)

#Next day...12:35

Nataly przyszła do Tinusa i pocałowała go na przywitanie.Chłopak czekał tam już ze swoim bratem.Brakowało jeszcze tylko Bartka,który już był w drodze do domu bliźniaków.Po chwili wszyscy już byli.Bartek usiadł obok Marcusa bo nie chciał nawet gadać z Tinusem,a Tinus nie chciał rozmawiać z Bartkiem.Na środek pokoju wyszła Nataly i zaczeła mówić o wczorajszym dniu: N:Kochany Tinusku.Ja wiem że bardzo mnie kochasz ale jesteś tylko mój i nigdy cie nie zostawię ponieważ zbyt wiele dla mnie znaczysz.*Po chwili uśmiechnięta dodała*Bartek znajdziesz sobie jeszcze dziewczynę.Ja wiem że się we mnie zakochałeś ale moje serce należy do innego chłopaka.Marcus dziękuje ci za to że ich rozdzieliłeś.Nie powinniście się bić o mnie.Było to głupię i myślę że powinniście się przeprosić oraz być nadal przyjaciółmi,którymi byliście zanim to ja wprowadziłem się do sąsiedztwa.*Tinus wyciągnął rękę a Bartek zrobił to samo i przeprosili się wzajemnie oraz zamienił się Bartek miejscem z Marcusem i teraz Tinus siedział obok Bartka.Zaczeli znowu rozmawiać co ucieszyło Nataly.Podeszła do Tinusa i pocałowała go w usta a Bartka przytuliła.*Ja już musze iśc Tinusku.Cześć Bartek.pożegnała się i wyszła a cała 3 została w domu .Po chwili poszli do Marcusa i zaczeli grać na x-boxie .Bardzo wciągneła ich ta gra.Tinus i Bartek cieszyli się że to wszystko się zmieniło i że nie będą się już bić.Jutrzejszego dnia miał odbyć się koncert chłopaków ,w którym podczas piosenki Togeher miał z nimi zaśpiewac Bartek.Cała 3 miała nadzieję że wszystko się uda i że spotkają jak najwięcej fanek podczas M&G.....//Będzie jeszcze przynajmniej ze 30 części albo więcej tej książki więc zapraszam do czytania rozdziału który najprawdopodobniej pojawi się dzisiaj lub jutro.Pozdrawiam was wszystkich .Jesteście cudowni i dziękuje za to że dzięki wam mam pomysły do pisania...


Nietypowe spotkanie....Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz