Martinus pobiegł szybko razem z Bartkiem na podwórko.Bartek musiał już iść więc Tinus pożegnał się z nim i podszedł do nowej dziewczyny która wprowadziła się do sąsiedniego domu.Podszedł do niej i zapytał? T:Cześć jak się nazywasz? N:Nataly a ja już ciebie znam i musze to zrobić...*dodała i przytuliła chłopaka do siebie a on odwzajemnił uścisk. T:Ciesze się ślicznotko*Uśmiechnął się i pocałował ją w policzek,na co ona się zarumieniła.* T: mam pytanie czy nie poszłabyś ze mną do kina? *Zapytał lekko się rumieniąc a ona się zgodziła.Tinus wziął ją za rękę i poszli na miasto.Po seansie w kinie chłopak pomyślał że Nataly bardzo mu się podoba więc postanowił jej to powiedzieć* T:Nataly bo j-ja *Lekko się zająkał* N: tak? *Była ciekawa odpowiedzi chłopaka* T:czy będziesz ze mną chodzić?*czekał na jej odpowiedz a dziewczyna się zgodziła i zaczeli się całować,stali tak przed kinem aż zauważył ich Marcus który zatrzymał się i zapytał: Tinus kto to jest ? T: moja nowa dziewczyna*Uśmiechnął się* N:hejka... M:wybieram się właśnie do domu już trochę późno nie idziesz ze mną?*Zapytał swojego brata a Tinus pożegnał się z Nataly i poszedł ze swoim bratem w stronę swojego domu.Gdy doszli do swojego domu Marcus powiedział swojemu bratu: Tylko pamiętaj.Nie masz 18 lat,więc nie możesz z nią sypiać*Zaśmiał się * T:ciekawe jak zareagują na to fanki,w sumie to mam to gdzieś*Usmiechnął się i zasnął a Mac jeszcze chwilę słuchał swoich ulubionych piosenek.
# Rano
#Martinus p.o.v.Wstałem rano i spojrzałem na swój telefon.Było wcześnie rano ,lecz postanowiłem napisać do Nataly wiadomość.Chciałbym się z nią spotkać.Jest w moim wieku a Bartek nie musi wiedzieć że ją poderwałem.Wogle to musze dzisiaj do niego zadzwonić żeby przyszedł jutro .Dzisiaj mam już inne plany z Nataly
#Bartek p.o.v.
Obudziłem się i zastanawiałem się czy dzisiaj pójść do Tinusa i Maca.Polubiłem ich i zaprzyjaźniłem się z nimi.Spojrzałem na telefon i zobaczyłem że dzisiaj Tinus nie ma czasu ale możedo Maca uda mi się wpaść.Postanowiłem że pójdę z nim pograć w piłkę.Swoją drogą to ciekawe czy Tinus już poderwał tą dziewczynę?,Zastanawiałem się nad tym długo i myślę że prędzej czy później to zrobi.Nataly równiez spodobała się mi ,ale kto to wie.Nie mogę jej tego powiedzieć...albo mogę...Sam już nie wiem co zrobić.Mam nadzieję że Marcus mi pomoże i nic nie powie o tym Tinusowi.Ubrałem się szybko .Zajeło mi to jakieś 15 minut i po chwili byłem już na drodze.Pobiegłem szybko do domu bliźniaków i spotkałem Marcusa na ulicy.Szedł do sklepu więc postanowiłem że pójdę z nim .
#Marcus p.o.v.
*Wyszedłem rano do sklepu myśląc o tym czy zrobić Martinusowi niespodziankę i kupić mu nowy telefon z okazji imienin.Po chwili postanowiłem zaryzykować.Idąc drogą do sklepu zauważyłem Bartka i przywitałem się z nim.Powiedziałem mu że jeśli chce to może iśc ze mną a on się zgodził.Gadaliśmy 15 minut aż w końcu doszliśmy do sklepu.Kupiłem parę rzeczy w tym prezent dla Tinusa ,a Bartek kupił dla siebie nowy tablet.Po chwili ruszyliśmy do domu mając pełne siatki zakupów. ...//Dziękuje za nowe fallowersy i zapraszam do czytania nowej częsci która ukaże się prawdopodobnie jutro
CZYTASZ
Nietypowe spotkanie....
Short StoryCo stanie się gdy pewien nastolatek zaprzyjaźni się ze sławnymi piosenkarzami? Co będzie gdy w grę wejdzie przyjaciółka? dowiesz sie tego czytając moją nową książkę