CAPITOLUL 4
Jason mârâi nervos. Nu o mai suporta pe Charlotte, îi făcea viața un iad! Nu că nu ar fi fost deja. Dar ea? Ea era insuportabilă! A greșit și el o dată și acum i se scoate ochii cu această chestie. Până la urmă, este și el bărbat! Să zică mersi că nu i-a făcut ei ceva și a avut bunul simț de a se uita doar la lenjeria ei intimă.
Ar fi putut bine mersi să intre peste ea în baie - că doar a făcut unul aseară - și s-o atingă așa cum nimeni nu a mai atins-o. Dar nu, el este un băiat bine crescut și o respectă pe mica lui virgină. Avea mult timp la dispoziție ca s-o terorizeze cu perversiunea lui.
Era ora nouă seara și ea voia să se uite la un film, dar mai voia să-și facă și niște floricele și să ia sucul din frigider. Dar din câte se auzeau prin casă, Axel se pare că era fix în bucătărie. În bucătăria ei! A aprins televizorul nervoasă și a început să se uite la film așa. Fără sucul și floricelele ei.
Ușa camerei s-a deschis și pe ea a intrat Axel. Și avea floricele și suc. Dar nu sucul pe care îl voia ea. S-a încruntat când Axel s-a apropiat de patul ei, așezându-se lângă ea. A încercat să nu-i acorde atenție, dar privirea lui parcă o ardea.
— Am adus floricele și suc, a spus Jason după un minut de liniște. De-abia atunci și-a îndreptat Charlie privirea spre el. A ridicat din umeri.
— Nu-mi place acel suc, a spus, luând un pumn de floricele. Axel s-a încruntat și s-a ridicat de pe pat, ducându-se în bucătărie, revenind după câteva minute, având o altă sticlă de suc.
— Sucul ăsta îți place? a întrebat-o el. Charlie a clătinat din cap, aprobând, furându-i sucul din mână și luând o gură din el. Era de portocale, preferatul ei. De data aceasta chiar a nimerit-o.
Charlie i-a făcut semn să se așeze lângă ea pe pat și Axel a ascultat-o cuminte. Jason voia s-o întrebe ce film este, dar imediat, pe ecran a apărut titlul. S-a apropiat mai mult de Charlie, corpul lui fiind ușor lipit de al ei, dar ea nu a zis nimic, era prea concentrată la film, și sincer, nu-i păsa de el.
Charlie se plictisise de această peliculă, nu era chiar așa de interesant cum crezuse ea, așa că începuse să se joace cu degetele lui Axel, el fiind încă concentrat la secvența în care doi dintre frații se băteau și nu mai știe ea ce făceau ăia. Voia să-l enerveze pe Axel, dar nu știa cum.
— Charlie, încetează, a spus Jason, când fata și-a aruncat șuvițele de păr pe fața lui. Charlotte a oftat și și-a așezat capul pe pieptul lui. Jason nici n-o băga în seamă, continua să mănânce floricele și să se uite la filmul acela de prost gust.
— Mă plictisesc, a spus fata în șoaptă. Jason nu a băgat-o în seamă. Mă plictisesc! a țipat ea în urechea lui. Jason a tresărit încet și și-a îndreptat privirea spre ea.
Era foarte nervos.
— Culcă-te! a spus el, sau mai mult, a țipat.
S-a dus în sufragerie și s-a întins pe canapea. Se pare că și în seara asta o să doarmă aici. O să fie cocoșat când o să plece de aici. De ce nu avea Charlotte două dormitoare? De ce? A gemut, chinuindu-se să își schimbe poziția.
Pe de altă parte, Charlotte stătea întinsă pe tot patul, adormită. Nu îi păsa de Axel mai deloc. Era prea egoistă, dar totuși, îi era ceva milă de el. Ea are puțină inimă în corpul ei fragil și conștiința tot continua să o mustreze.
S-a ridicat din pat, încruntată. De ce trebuie să fie tocmai ea bună? A ieșit din cameră și s-a dus în sufragerie. Îl putea auzii pe Axel cum înjura acea canapea veche. Și-a dat ochii peste cap și i-a strigat tare numele, Jason uitându-se la ea curioasă.
CITEȘTI
Hidden
RomanceAxel Blaze, sau mai bine spus Jason McCann, este un criminal care are nevoie de ajutor. În timp ce fuge de poliție, el dă peste o fată în parc și îi cere ajutorul, spunându-i că are niște probleme și nu are unde să stea. Charlotte, neștind cine este...