Capitolul 8

1.5K 131 12
                                    

CAPITOLUL 8

Charlie s-a uitat la el speriată. Când a răspuns Axel, vocea lui o înfiorase. Era dură și perspicace. S-a apropiat de el și l-a luat în brațe, strângându-l tare la pieptul ei. Nu știa de ce făcuse asta. Simțea nevoia de a-l alinta puțin. Să-l facă să se simtă bine. 

L-a sărutat pe frunte. 

Jason nu simțea nimic. Sau nu simțea nimic din sentimentele negative. Se simțea bine în îmbrățișarea lui Charlie, și faptul că sânii ei umflați se presau de obrajii lui, chiar îl încânta, făcându-l să-și adâncească capul și mai mult în micul paradis. 

Charlie nu-și dădea seama ce făcea Axel, ea doar credea că micul tiran se simțea demoralizat și ea, în special, îl ajuta. Și chiar era adevărat, îl ajuta pe Axel, dar nu în modul în care crede ea. Îl simțea pe Axel cum își freacă nasul de pieptul ei și cum inhala ceva, dar nu comentase nimic. Chiar nu-și dădea seama! 

Jason inhala mirosul ei de mosc. Se simțea atât de bine încât ar fi putut să adoarmă şi să viseze că plutește pe un norișor. Charlie dăruia numai bucurie și calmitate, fără să-și dea seama. Nu puteai fii supărat pe ea, niciodată. 

Jason i-a plasat un sărut în locul liber dintre sâni, făcând-o pe Charlie să tresară. Ea și-a băgat mâna în părul lui, trăgând tare, depărtându-i capul de pieptul ei. Jason a gemut nemulțumit, încercând din greu să-și bage capul din nou la locul lui de onoare. 

— Axel, ce faci? a întrebat Charlie, continuând să îi îndepărteze capul de piept. Axel! a țipat ea frapată când Jason a reușit să-i muște sânul stâng. Nu era vina lui că purta un tricou larg și nu avea sutien pe ea. 

— Este cald aici, a spus el, arătând cu degetul la locul unde își așezase capul. Charlotte și-a dat ochii peste cap, pufnind pe nas. Asta era nesimțire! Dar nu putea minții, se simțea bine când îl ținea la piept. Nu într-un mod pervers. Se simțea de parcă el... de parcă el era copilul ei și încerca să-l liniștească. 

A zâmbit amuzată la acest gând, începând, ușor, ușor să râdă, pieptul ei săltându-se în sus, deranjându-l pe Axel. Și-a ridicat capul de pe sânii ei și s-a uitat la ea încruntat. Charlie tot nu se putea opri din râs, mai ales când îi vedea fața. 

— Ce este așa de amuzant? a întrebat el. Charlie a clătinat din cap, încercând să-și potolească râsul. Tocmai îl făcuse, în mintea ei, pe Axel copil. Mai bine tăcea și nu-i spunea asta. Ar fi reacționat rău. 

Charlie l-a bătut încet pe cap și a încercat să se ridice de pe canapea, dar Axel a prins-o de talie, ea căzând peste el. Jason a început s-o gâdile, făcând-o pe Charlie să dea din coate și să-l lovească. O bătaie în ușa de la intrare s-a auzit, întrerupându-i pe cei doi din „joaca" lor. 

Charlotte s-a uitat la Jason și i-a făcut semn cu capul să se ducă să răspundă el. Jason a gemut, și a dat-o jos de pe el, ridicându-se de pe canapea cu regret. S-a îndreptat spre ușă, scărpinându-se la ceafă. S-a uitat curios pe vizor, dar nu putea vedea nimic. 

A descuiat ușa și s-a uitat la persoana din fața sa, uimit. 

— Jason? a întrebat ea. 

Jason își putea da seama din prima că ea este Luna. Se schimbase puțin, dar nu cu mult. Acum avea părul de o culoare roșiatică care bătea spre blond. O făcea mai matură și mult mai frumoasă. La fel ca caracterul ei. 

— Axel! strigă după el, Charlie. 

Jason a înghițit în sec și și-a bulbucat ochii. Luna se uita la el încruntată și șocată. Nu se aștepta ca Jason să locuiască cu o fată. De fapt, Luna nici nu s-a interesat prea mult de asta. A vrut neapărat să afle unde stă și mai apoi să vadă ea ce face. Îi era dor de el, mult de tot. 

HiddenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum