CAPITOLUL 10
Jason se uita la Charlie, șocat. Spera ca ea să doarmă. Acum avea de explicat unde plecase. Nu-i putea spune că o văzuse pe Luna pentru că Charlotte ar muri de gelozie. Și nu vrea să doarmă din nou pe acea canapea jerpelită. Asta ar fi o pedeapsă exagerată.
S-a apropiat încet de ea, fiindu-i teamă de reacția ei. Charlie stătea liniștită, cu mâinile în poală, privind fără expresie masa de cafea din fața ei. Nu scotea niciun cuvânt, nici nu se uita la el. Îl simțea aproape de ea, dar nu făcea nimic. Mintea ei era goală.
Jason s-a pus în fața ei, în genunchi. O analiza cu atenție, sperând că i-ar putea citii gândurile, doar prin propria sa mimică, dar era inexpresivă. Jason a înghițit cu greu nodul care i se formase în gât din cauza fricii.
Charlotte și-a îndreptat brusc privirea spre el. Jason a tresărit. Charlie i-a zâmbit trist, ducându-și mâna la obrazul lui. L-a mângâiat, dar și-a retras mâna, oftând. Și-a dat capul pe spate, lipindu-și-l de spătarul canapelei, uitându-se amețită la tavan.
— Îmi vine să vomit, Axel.
Jason a icnit. S-a repezit peste Charlie, punându-și buzele peste fruntea ei și apoi peste obraz. Avea febră. S-a uitat nervos la ea. Era roșie la față și transpirată. Purta o pereche de pantaloni scurți - care îi scoteau picioarele lungi și bronzate în evidență - și un tricou puțin transparent.
— Ai frisoane? a întrebat-o el.
Charlie a dat repede din cap în semn de da. El a luat-o în brațe și a dus-o până în baie. A pus-o pe capacul w.c.-ului și s-a dus la cadă, dând drumul la apă. Charlie s-a uitat la Jason curioasă. L-a bătut pe umăr, încercând să-i atragă atenția.
— Axel, eu nu pot face baie. Ai uitat? a rostit Charlie cu vocea răgușită. Jason s-a uitat la ea, întrebător. Charlie i-a observat mimica feței și și-a dat ochii peste cap. Probleme feminine, l-a lămurit ea.
— Charlie, este bine să faci baie. Igienă, îți sună cunoscut? E bine să fi curată când tot sângele acela infect îți iese din corp, cu un motiv, a spus, sarcastic. Charlie s-a uitat la el surprinsă. De unde știa el toate acele informații? Haide, te bag îmbrăcată.
Charlie a dat aprobator din cap. Jason a luat-o din nou în brațe pe Charlotte și a băgat-o încet în apă. Ochii lui Charlie s-au bulbucat și a deschis gura să țipe. Se agăța de Jason, vrând neapărat să iasă din apă. Jason a scos-o repede, întorcându-se ca să se sprijine cu fundul de cadă, ținând-o pe Charlie în brațe. Era rece. A băgat o mână în apă. Era și ea rece. Gheață, chiar. A închis ochii și a rânjit prostește. A dat din greșeală drumul la apă rece.
— Îmi pare rău, a șoptit, sărutându-i creștetul capului. Charlie s-a încordat în brațele lui.
— Îți pare rău?! Era să mă omori, Axel! a țipat tare la el. Jason și-a dat ochii peste cap. Charlie dramatiza așa de mult. Nu puteai muri de la o apă rece ca gheața, mai ales dacă nu stai nici cinci secunde în ea.
— Ce vrei să faci? a întrebat Charlotte, supărată, cu buzele țuguiate. Semăna cu un copil bosumflat, ceea ce și era, după părerea lui Jason.
Jason și-a dat ochii peste cap și a început s-o gâdile, Charlie ridicând involuntar mâinile. Jason a profitat de moment și i-a scos repede bluza. Charlotte nu avea sutien pe ea. Jason se uita la sânii ei, șocat. Charlotte și i-a acoperit imediat, rușinată. I-a smuls din mână bluza lui și s-a îmbrăcat repede, lăsându-l pe Jason cu ochii în soare. El a oftat, nemulțumit.
— La naiba, a murmurat, dându-i pantalonii de trening. A ieșit repede din cameră, lăsând-o să se îmbrace. Avea tendința să se ducă în baie și să intre el în cada plină cu apă rece. A auzit strigătul aprobator a lui Charlie, așa ca intrat în cameră.
CITEȘTI
Hidden
RomanceAxel Blaze, sau mai bine spus Jason McCann, este un criminal care are nevoie de ajutor. În timp ce fuge de poliție, el dă peste o fată în parc și îi cere ajutorul, spunându-i că are niște probleme și nu are unde să stea. Charlotte, neștind cine este...