Capitolul 6

1.7K 140 9
                                    

CAPITOLUL 6

Jason s-a așezat încet pe pat, încercând să n-o trezească pe Heaven. S-a uitat la fața ei. Heaven era o adevărată frumusețe. Părul blond ca spicul de grâu stătea împrăștiat pe toată perna, acoperind și puțin din fața ei subțire și palidă. 

Heaven s-a întins, deschizând leneșă ochii ei verzi strălucitori. I-a zâmbit lui Jason și s-a ridicat în șezut ca să-l sărute. Jason se trezea de fiecare dată înaintea ei și stătea s-o privească. În fiecare zi se trezea cu privirea lui pe corpul și pe fața ei. Iubea atenția lui. Știa cum să facă o fată să se simtă specială. 

Și-a acoperit trupul gol ca de model cu cearceaful alb și s-a ridicat din pat. Jason o privea zâmbind și cu o poftă mare. Iubea tot ce făcea parte sau avea legătură cu ea. Și-a mușcat limba abținându-și un geamăt care mai avea puțin și ieșea. 

 Jason, nu te mai uita așa la mine, i-a spus ea. 

Jason și-a dat ochii peste cap. Câteodată era timidă, câteodată era îndrăzneață. Comportamentul ei se schimba pe zi ce trece. Îl uimea de fiecare dată. S-a ridicat și el din pat, apropiindu-se de ea. A luat-o în brațe și a strâns-o tare. 

 O să stai în seara asta acasă, Jason? l-a întrebat blonda curioasă. 

S-a uitat îngândurat la fată. Nu știa ce să-i spună, el și Dean aveau treabă, dar chiar voia să-și petreacă noaptea cu blonda lui. Cu regret, a clătinat din cap în semn de nu, uitându-se cu părere de rău la podea. 

A înghițit în sec, când Heaven s-a foit neliniștită. Nu petreceau multe nopți împreună din cauza muncii lui. De fapt, nici zile nu prea petreceau. Aseară doar s-a ivit norocul ca el să fie liber. Și a profitat din plin. A iubit-o ca și cum ar fi fost pentru ultima oară. 

Heaven a ridicat din umeri. Sincer, nu-i prea păsa. Avea mai mult timp pentru ea. O fire egoistă ar trebuii să se ocupe numai de ea, nu-i așa? I-a zâmbit drăgăstos lui Jason și l-a sărutat pe buze, ducându-se mai apoi în baie. Avea nevoie neapărat de un duș. Ea nu suporta duhoarea. 

Jason s-a așezat cu un oftat pe pat, fiind gânditor. Heaven îl obosea rău de tot. S-a întins în pat pe spate, acoperindu-și ochii cu palmele. Voia să petreacă mai mult timp împreună. L-a început credea că Heaven o să fie deranjată de asta, dar se înșelase. Ei nu-i păsa. 

A intrat și el în baie. Heaven s-a uitat la el încruntată. Era întinsă în cadă, care era plină de spumă. Se hotărâse să facă totuși baie. S-a apropiat de ea. Și-a dat tricoul jos, Heaven uitându-se la abdomenul lui. Era lucrat. S-a dezbrăcat de tot și a intrat în cadă, lângă ea.

A prins-o de talie și i-a lipit spatele de pieptul lui. Și-a afundat capul în scorbura gâtului ei, inhalând mirosul de levănțică. O iubea. Îl făcea să se simtă împlinit. Nu putea să-și vadă viața fără ea. Heaven era totul pentru el.

I-a sărutat gâtul, gâdilând-o.

 Jason, a spus ea, împingându-i capul, râzând. Mă gâdili! a exclamat. 

Jason a ridicat din umeri, nepăsător. A râs când Heaven s-a uitat la el urât. I-a sărutat vârful nasului, mușcându-l după aceea. Îi plăcea să se joace cu ea. Era amuzant. 

După o jumătate de oră în care au stat unul în brațele celuilalt, au ieșit amândoi din cadă. Jason a intrat în cameră, ducându-se la dulap și a scos o pereche de blugi și o bluză albă. Heaven ieșise din baie, îmbrăcată. Înainte să intre, își luase hainele cu ea. Precaută. 

HiddenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum