Capitolul 9

1.5K 124 10
                                    

CAPITOLUL 9

— Nu sunt geloasă, Axel, rosti Charlie. Sunt doar curioasă. O fată, drăguță, a apărut la ușa mea, căutându-te pe tine. A spus că a fost prietenă cu tine și am văzut sclipirea aceea în ochii ei. Și am mai văzut și cum ai prins-o de mână. A fost un gest care m-a șocat, Axel. 

Charlotte a închis robinetul și a pus cana la uscat. S-a întors spre Axel, așteptând să spună ceva, dar el tăcea. Nici nu avea tupeul să se uite la ea. Stătea cu capul în jos, privind podeaua. Încerca din greu să se abțină să nu râdă. Era bucuros că gestul lui a avut un impact pentru Charlotte. 

— Charlie, a rostit Jason, râzând. Nu se mai putea abține. Da, Charlotte părea calmă și foarte liniștită, dar era clar că era foarte geloasă. Un val de mândrie îi străbătu trupul. Draga lui Charlotte, era geloasă... Asta însemna că are sentimente pentru el, nu? 

Charlie a luat un prosop din dulap și și-a șters mâinile ude. Nervoasă din cauza râsului lui, a aruncat cu prosopul în Axel, cârpa căzându-i pe față. Axel a îndepărtat cârpa și s-a uitat amuzat la șatenă. 

— Asta este tot ce poți? a întrebat-o. 

Charlotte s-a uitat surprinsă la el. Voia mai mult? Atunci ea îi dădea mai mult. A apucat paharul care l-a spălat mai devreme și l-a aruncat în direcția lui. Din păcate, pentru ea, Axel s-a ferit. Charlie a mârâit furioasă, a alergat spre Axel și a sărit în cârcă lui. Și-a băgat mâinile în părul lui șaten și a început să-l tragă tare. Jason a prins-o de picioare, încercând s-o țină. 

— Încetează! a țipat Jason. 

Charlie l-a mușcat tare de ceafă, făcându-l pe Jason să-i dea drumul la picioare, din greșeală. Charlie a căzut pe jos. În urma impactului, un „buf" s-a auzit. Jason a împietrit de frică și s-a uitat la Charlotte care stătea întinsă pe jos, cu ochii închiși.

Axel s-a aruncat în genunchi, lângă trupul ei. L-a scuturat de câteva ori, strigându-i numele, dar Charlie nu-i răspundea. Jason și-a trecut o mână prin păr și a început să înjure, dar a fost întrerupt de un râset. S-a uitat la Charlotte. 

— Idiotule, a spus ea, râzând. Să fi văzut ce față aveai. Erai așa de speriat! a exclamat. 

— Oh, Doamne, tu o să mă omori cu zilele, a șoptit Jason, răsuflând ușurat. Ești rănită? a întrebat în timp ce o ridica de pe jos. Charlotte a clătinat din cap în semn de nu. De ce ai făcut asta?! a răbufnit Jason. M-ai speriat ca dracu! Și de ce m-ai făcut idiot?

Charlotte și-a dat ochii peste cap, sătulă. 

— Te-am făcut idiot pentru că râdeai de mine fără motiv, a răspuns. Și pentru că te-ai ferit de pahar. Preferam să fii lovit, a continuat ea.

Jason și-a încordat maxilarul și a făcut un pas în spate, depărtându-se de Charlotte. A înghițit în sec și a tras aer în piept, încercând să se calmeze. Îl deranja la nebunie faptul că Charlie îl voia rănit. Charlotte a văzut că Jason s-a albit la față, așa că s-a apropiat de el, punându-i mâna pe obraz, mângâindu-l. 

— Doamne, tu chiar ești un idiot, a șoptit șatena. Cum ai putut să crezi că vreau să fi rănit? Țin la tine, mi-ai fost alături și nu m-ai părăsit așa cum ar fi făcut un bădăran. Mă bucur că ne-am cunoscut, Axel, a rostit Charlotte, îmbrățișându-l. 

Jason și-a bulbucat ochii, fiind surprins. Nu se aștepta ca Charlotte să-i spună asta. I-a răspuns la îmbrățișare și a sărutat-o pe frunte, strângând-o tare la pieptul lui. Jason a murmurat un „mulțumesc" și a oftat ușurat.

HiddenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum