"Nah air untuk kau." kata Taehyung sambil tangannya menghulurkan sebotol minuman kepada Arrysha yang sedang duduk di kerusi dengan wajah yang gementar.
Arrysha mengerutkan keningnya lalu mendongakkan kepalanya. Dia berasa pelik sebab seingat dia, mana ada dia suruh si Taehyung ni beli air untuk dia.
"E-eh kenapa pula? Aku takde suruh kau belikan aku air kan tadi."
"Ambil la, aku belanja. Aku tau kau nervous, mungkin kalau kau minum air ni kau akan jadi lebih tenang." suruh Taehyung.
Arrysha mengambil air dari tangan Taehyung lalu tersenyum manis kepada Taehyung. Taehyung tersenyum gembira lalu mengambil tempat di sebelah Arrysha.
"Gomawo." ucap Arrysha lalu membuka penutup botol dan meneguk minuman tersebut.
"Dinggg!!" telefon Arrysha berbunyi menandakan ada orang menghantar mesej kepadanya.
Arrysha terus mengeluarkan telefonnya dari beg kecilnya yang selalu dibawanya.
'Jackson❣ has sent you 5 messages'
Arrysha tersenyum lebar apabila nama Jackson tertera di skrin telefonnya. Dia membuka message yang dihantar oleh Jackson.
Jackson❣
Goodluck chagi!Saya ada kat atas ni tunggu dan sokong awak! Hwaiting!
Kalau nervous tengoklah muka saya yang handsome tu,
mesti nervous chagi hilang heheh. 😚💗
Eh ber awak saya pula, geli la!
Btw, thanks❤Hehehe saja nak hiburkan hati chagi😆💕
Heh, dah lah bye!
Nanti lepas tournament kita jumpa ok!Ok chagi!😉❣
Seen.
Arrysha sudah pun tersenyum lebar melihat gambar yang dihantar oleh Jackson. Taehyung yang berada di sebelah pelik melihat Arrysha yang tersengih-sengih dari tadi. Taehyung memanjangkan lehernya untuk melihat apa yang Arrysha tengok sampai dia tersengih macam orang gila. Dia ternampak gambar seorang lelaki di skrin telefonnya.
"Siapa tu? Crush ehhh.." seloroh Taehyung lalu menolak lembut bahu Arrysha
"Eh taklah manada!"
"Habis tu? Gambar siapa tu hah? Senyum sampai telinga pula tu!" perli Taehyung
"Namja chingu aku, dia hantar gambar kat aku. Dia kata tengok gambar ni kalau nervous."
Taehyung yang tersenyum nakal terus mati senyuman dia apabila terdengar perkataan 'namja chingu' yang keluar dari mulut Arrysha.
YOU ARE READING
[COMPLETE] Arrysha Love Story ft Jackson Wang
Fiksi PenggemarArrysha Daniella Chong merupakan seorang pelajar perempuan yang tabah menghadapi cabaran hidup selepas kematian mamanya. Arrysha yang berasal dari Sabah terpaksa berpindah ke Korea setelah ayahnya dinaikan pangkat dan bekerja di Korea. Arrysha menan...