Είσαι έτοιμη...?

6.2K 438 10
                                    

.

Η ζωή μου κύλισε ομαλά...τα επόμενα χρόνια έμαθα πλέον αρκετά και χωρίς να το καταλάβω πέρασαν περίπου 10 χρόνια... Όλοι νομίζουν πως ξέχασα... Όλοι νομίζουν πως δεν διψάω για την εκδίκησή μου αλλά κάνουν λάθος... Μόνο ο Μάνος  ξέρει πόσο πολύ το περιμένω...

Σε 1 μήνα ολοκληρώνω τα πάντα.. περίμενα τόσο καιρό γι'αυτό...

Θα το έκανα νωρίτερα αλλά ο θείος μου αρρώστησε κι έτσι ανέλαβα πολλές υποθέσεις εδώ... Αλλά δεν ξεχνάω... Πότε δεν θα μπορούσα... Ο Μάνος πάντα πιστός δίπλα μου ..Σαν φίλος ...σαν προστάτης...Σαν εραστής... Όπως και αν τον θέλω είναι εκεί..

Πλέον το όνομα μου τα τελευταία χρόνια δημιουργεί τρόμο και πονοκέφαλο σε όλους τους εχθρούς μας κάτι που τους κάνει όλους περήφανους για εμένα εκτός φυσικά από τη μαμα μου που δεν έχει ιδέα.. εκείνη ξέρει πως κάθισα τόσα χρόνια εδώ σπουδάζοντας οικονομία..

Δεν με λένε Νεφελη.. εκείνη πέθανε... πλέον με φωνάζουν Φοίνιξ...Η αλλιώς Black tiger ...  Μπορεί το έμβλημα μας να είναι χρυσό αλλά εγώ για εκείνους είμαι καθαρά μαύρη... Σαν σκιά.. αθόρυβη και πάντα εκεί να περιμένω..

Έχω τελειοποιήσει τα πάντα από δεξιότητες πριν 5 χρόνια..βέβαια πάντα υπάρχει χώρος για βελτίωση αλλά ειλικρινά δεν μου λείπει τίποτα.. αγαπημένο όπλο μου είναι το κορμί μου ... Δεν χρειάζομαι και πολλά.. Ο Μάνος επέμενε πως μου ταιριάζει και πλέον τα χτυπήματα μου είναι θανατηφόρα... ξέρω απ έξω κάθε φλέβα και αρτηρία του ανθρώπινου σώματος..Κάθε κόκαλο κάθε σημείο που σε παραλύει... μπορω να πνιξω καποιον απλα με τα ποδια μου ... Η να του κόψω την αναπνοή...Δεν θα πω ψέματα... Δεν κρύβομαι..Έχω σκοτώσει στα τόσα χρόνια πολλούς...έγινα αυτό που ποτέ δεν φανταζόμουν πως θα γίνω... Μια στυγνή δολοφόνος...

Χτυπάω την πόρτα του και χωρίς να περιμένω μπαίνω απλά μέσα... Τον πλησιάζω και τον αγκαλιάζω απο πίσω..

Μάνος:"νωρίς ήρθες.." μου λέει και γελάω...

Νεφελη:"Πότε δεν είναι νωρίς " του λεω  και ξέρει ακριβώς για πιο λόγο ειμαι εδώ... με τον Μάνο είμαστε σαν ένα κομμάτι πηλο... πλάθουμε μεταξύ μας ανάλογα με την περίσταση και την ανάλογη κατάσταση... Και τώρα.. Τώρα ξέρει τι θέλω..Και ξέρω πως θα μου το δώσει απλόχερα...

Με γυρνάει και με σηκώνει σαν πούπουλο... τύλιγω γύρω του τα πόδια μου .. Έχουμε βάλει μόνο έναν κανόνα... Πότε φιλιά... Πότε χάδια μετά... Πότε αγκαλιές και τρυφερότητες... δίνουμε ο ένας στον άλλο τόσα χρόνια την τέλεια σαρκική ηδονή... Και αυτό από μόνο του μας είναι αρκετό...

Dark secrets :The game of revenge Where stories live. Discover now