.
Κάτι η πιο σωστά κάποιος με γυρίζει απότομα... παγώνω λίγο αλλά βρίσκω την αυτοκυριαρχία μου μόλις τον αντικρύζω.... πρεπει να την βρω για να την βγάλω καθαρη ...
ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΓΑΜΩ !!!Άρης :"ποια είσαι εσύ??" Μου λέει γελώντας... Καλά λέω εγώ πως μοιάζει με διάολος...
Νεφέλη:"είμαι οποία θέλω και τώρα πάρε τα κουλά σου από πάνω μου πριν γίνουμε μπίλιες!!" Του λέω και βλέπω τα μάτια του να ανοίγουν διάπλατα... πάω στοίχημα πως δεν του έχει μιλήσει έτσι κάνεις...
ΠΑΡΤΑ ΜΑΛΑΚΑ!!!Αισθάνομαι πίσω μου την πηγή να μου τραβάει την μπλούζα φοβισμένη αλλά είναι η πιο λάθος κίνηση.. με νευριάζει ακόμα πιο πολύ...
Εκείνος συνεχίζει να κρατάει το χέρι μου ...
Νεφέλη:"έχει κάτι η άρθρωση μου ?? Σου είπα πάρε τα κουλά σου από πάνω μου !!"
Άρης:"άγρια η ψιψινα ...μ'αρέσει.." με σφίγγει και με τραβάει κολλώντας με πάνω του...
Νεφέλη:"ποιος νομίζεις ότι είσαι ρε μαλακά???" Λέω και προσπαθώ να τραβήξω το χέρι μου αλλά είναι πολύ δυνατός... εκείνος αγριεύει..
Άρης:"είμαι ο χειρότερος εφιάλτης σου ψιψινα... Και πρόσεχε τα λόγια σου μην σου κόψω αυτή την άσχημη γλωσσιτσα που έχεις.."
Νεφέλη:"αν νομίζεις πως σε φοβάμαι είσαι γελασμενος !!"
Άρης:"κρίμα... θα έπρεπε ξέρεις..." λέει και με πονάει πιο πολύ..
Νεφέλη:"βρε άντε μου στο διάολο..Εκεί ανήκεις ούτος η άλλος !!" Του λέω και βρίσκω το θάρρος..Μια δυνατή κλωτσιά στον ανδρισμό του και εκείνος απλά πέφτει κάτω... σφαδαζει από τον πόνο...
Νεφέλη:"αυτό για να μάθεις πως δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι ..." σε δευτερόλεπτα οι άλλοι τρεις έρχονται προς το μέρος μου ... οκ .. Τώρα ίσως φοβάμαι λίγο.. εκείνος όμως σηκώνει το χέρι και τους σταματάει... σηκώνεται όπως όπως επάνω και ... γελαει.. Ο ανώμαλος γελάει..
Άρης:"αυτό που έκανες ψιψινα θα το πληρώσεις ... Και πολύ ακριβά μάλιστα..."
Για ένα λεπτό το βλέμμα μου γυρίζει γύρω γύρω και βλεοω κυριολεκτικά όλο το σχολείο γύρω μας να μας κοιτάει... Πρώτη φορά στη ζωή μου τραβάω τόσα βλέμματα επάνω μου και τώρα γίνεται και με το λάθος τρόπο...
Νεφέλη:"θέλω να σε δω να προσπαθείς..." του λέω και γυρνάω την πλάτη μου .. αρπάζω την Πηγή και σπροχνωντας όλα τα μαλακισμενα που κάνουν χάζι εξαφανίζομαι από το προαύλιο...
VOUS LISEZ
Dark secrets :The game of revenge
Aventure🔞🔞 Μια νύχτα... Ένα πάρτυ... ναρκωτικά και αλκοόλ... Μια κοπέλα κακοποιείται από τα badboys του σχολείου... Εκείνη εξαφανίζεται... Αυτοί συνεχίζουν να ζουν ... Χρόνια μετά εκεινη όμως επιστρέφει ... Επιστρέφει διψασμενη και αποφασισμένη για...