απαγορευμένο

6K 455 11
                                    

.

Ακούω την πόρτα πίσω μου να ανοίγει απότομα αλλά πριν προλάβω να αντιδράσω αισθάνομαι δυο χερια να με τυλίγουν...

Μάνος:"σου είπα ΓΑΜΩΤΟ σου ... Μην με αγκαλιάζεις... "λεει και νιώθω το κορμί μου στο άγγιγμα του να ανατριχιάζει...

Απλώνει το χέρι του και το περνάει πάνω από το βρεγμένο κορμί μου χαϊδεύοντας την κοιλιά μου ενώ εγώ έχω μείνει κοκαλωμενη...

Μάνος:"σου είπα απαγορεύεται να νιώθεις.." λέει και με το άλλο κάνει απαλά στην άκρη τα μαλλιά μου ... σκύβει και φιλάει απαλά τον λαιμό μου ...

"Σου είπα πως δεν θέλω να ερχόμαστε σε τόσο κοντινές επαφές..." λέει και κατεβάζει το χέρι του που ήταν στην κοιλιά μου με προορισμό τα μπούτια μου... με χαϊδεύει κοντά στο άνοιγμα της περιοχής μου και ότι και να λέει αυτός εγώ νιώθω... Και νιώθω ωραία...

Δεν αντέχω...

Γυρίζω απότομα αλλά εκείνος με προλαβαίνει

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Γυρίζω απότομα αλλά εκείνος με προλαβαίνει... κολλάει το κορμί του επάνω στο δικό μου και με φιλάει όπως δεν έχω ξαναφιλιθει  ποτέ στη ζωή μου  ...

Μάνος:"απλοί κανόνες ΓΑΜΩΤΟ σου .. κι εσύ πριν 5 λεπτά τους πάτησες.. πλέον δεν ευθύνομαι για τίποτα.." λέει επάνω στο φίλι μας ενώ με πιάνει από τους γλουτους και με σηκώνει επάνω του ... τύλιγω τα πόδια μου γύρω του κατευθείαν και με κατευθύνει πάλι στην αίθουσα... με ξαπλώνει απαλά κάτω και τα βρεγμένα κορμιά μας πάλλονται μεταξύ τους ... τόση ένταση.  Τόσο πάθος... συναισθήματα πρωτόγνωρα για μένα... περνάει το χέρι του και με χαϊδεύει χαμηλά στην περιοχή μου και αναστενάζω..

Κοιταζόμαστε στα μάτια για ένα λεπτό...

Ήταν αρκετό όμως για βρει την αυτοκυριαρχία του .. σηκώνεται όρθιος από πάνω μου και πιάνει το κεφάλι του...

Μάνος: "σήκω Νεφελη..αυτο δεν μπορεί να συμβεί.." μου λέει και νευριάζω... Δεν ξέρω γιατί αλλά νευριάζω...

Dark secrets :The game of revenge Onde histórias criam vida. Descubra agora