Δεν πάω!!

6.6K 444 1
                                    

.

Έφυγα από το σχολείο όσο πιο γρήγορα μπορούσα.. έτρεχα και έτρεχα μέχρι που έφτασα σπίτι... μπήκα μέσα κοίταζω δεξια και αριστερα κάνεις.. Δεν ξέρω γιατί κοίταξα..απλά φοβήθηκα.. τρέχω και ανεβαίνω επάνω  στο δωμάτιο μου ...

Πετάω την τσάντα μου  και πέφτω στο κρεβάτι  ενώ το τηλέφωνο μου δεν έχει σταματήσει να χτυπάει...

Ξέρω πως η Πηγή ανησυχεί αλλά δεν μπορώ να της μιλήσω στην κατάσταση μου ... βασικά δεν ξέρω κι εγώ τι αισθάνομαι... φόβο? Θυμό? Πάντως μου βγάζει από μέσα μου θλίψη.. 

Στα τόσα χρόνια της ζωής μου δεν έμαθα να απειλούμαι και ουμυτε ενα θα να βγαίνω εκτός προγράμματος.. και ολο Αυτό που έγινε σήμερα ειδικά στο μπάνιο με έχει σοκάρει...

Τρομάζω με τον ίδιο μου τον εαυτό...
Σήκωσα το ανάστημά μου από πείσμα στα πιο ακατάλληλα άτομα... κάποιοι σαν κι αυτούς που απλά πονάνε τους άλλους για δική τους καλοπέραση..
Μα ποιοι διάολο νομίζουν πως είναι??

Σηκώνομαι και παίρνω τη τσάντα από το πάτωμα .. βγάζω το κινητό..4 κλήσεις από την Πηγή... κοιτάζω την ώρα και βλέπω πως κανονικά σε λίγο το κουδούνι χτυπαει.. περιμένω 2 λεπτά και την παίρνω πίσω..

Πηγή:"που στο διάολο είσαι μου λες ??"

Νεφέλη:"Πηγή... Η κατάσταση  .. ξέφυγε λίγο όταν έφυγες..Είμαι σπίτι "

Πηγή:"κλείσε έρχομαι .." λέει και μου το κλείνει.. καθισμένη στο κρεβάτι σκέφτομαι μόνο ένα πράγμα... αυτα τα γαμημένα ματια που στοιχειώνουν με τον δικο τους τροπο αυτη τη στιγμή τα μέσα μου...

Δεν τελειώσαμε...Έτσι μου είπε..
Ωωω αγόρι μου .. Έχουμε τελειώσει στα σίγουρα..

Έχουν περάσει 20 λεπτά αλλά η Πηγή πουθενά..άργησε..κανονικά έπρεπε να ήταν εδώ 5 λεπτά πριν ..

Η πόρτα χτυπάει και με βγάζει από τις σκέψεις μου .. τρέχω κάτω ,ανοίγω και μια αναμαλλιασμενη Πηγή στέκεται μπροστά μου τρομοκρατημένη θα έλεγα... Την τραβάω απότομα μέσα..

Νεφέλη:"τι έγινε?? ΛΕΓΕ !!!" Την ρωτάω αλλά εκείνη βάζει τα κλάματα ...

Πηγή:"Η .. Η Φανή απλά με πέτυχε στο δρόμο και ..." Η παλιοπουτανα !!!εδώ και καιρό προσπαθεί να βρει την Πηγή χωρίς εμένα..βρωμιάρα σκύλα.!! Στο σχολείο δεν την ακουμπάει αλλά από μικρες η μια δεν χωνευε την άλλη..Και απλα οπότε την βρίσκει μόνη της κάνει μαλακιες .. Την έχω πιάσει πολλές φορές αλλά δεν λέει να βάλει μυαλό.. σκατα !!

Dark secrets :The game of revenge Donde viven las historias. Descúbrelo ahora