προσδοκίες

6.2K 454 26
                                    

.

Αισθάνομαι ένα χέρι να με κρατάει.. ανοίγω τα μάτια και βλεοω τον Μάνο να κοιμάται δίπλα μου ... χαμογελάω... Πρώτη φορά μετά από 1 μήνα χαμόγελαω..Και αυτό θα του το χρωστάω...

Τον σκουνταω ελαφρά και ανοίγει τα μάτια αλλά πετάγεται μόλις καταλαβαίνει πως με κρατάει αγκαλιά

Μάνος:"sorry μικρή.. με πήρε ο ύπνος:" λέει και μαζεύεται στην θέση του ...

Νεφελη :"Δεν.. Δεν πειράζει..."

Μάνος:"Ωωωω βλέπω κάναμε πρόοδο... "

Του γελάω και ο πιλότος μας ανακοινώνει πως σε λίγο φτάνουμε... αρχίζω και αγχώνομαι λίγο...

Εκεινος μου πιάνει το χέρι σαν να το κατάλαβε...

Μάνος:"όλα θα πάνε καλά.. Ο θείος σου είναι... Πώς να το πω.. απίστευτος άνθρωπος με αυτούς που αγαπάει..."

Κάτι σε αυτό που είπε μου φάνηκε περίεργο αλλά δεν έδωσα σημασία...

Σε λιγότερο από 10 λεπτάκια έχουμε προσγειωθεί... κατεβαίνουμε και ενα μεγάλο μαύρο τζιπ μας περιμένει έξω... Ο Μάνος μου κάνει νόημα να προχωρήσω πρώτη...

Μάνος:"Ψηλά το κεφάλι Νεφελη!!" Τον ακούω να λέει από πίσω μου και υπακούω... Δεν ξέρω γιατί αλλά το έκανα... σήκωσα το ανάστημά μου και περπατούσα σαν να μου ανήκει ο κόσμος...

Πιστεύω και ειμαι σίγουρη πως γελούσε..μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και καθόμαστε και οι δυο πίσω...

Νεφελη:"Δεν είναι..λίγο υπερβολικά όλα αυτά??" Ρωτάω και απλά στο άκουσμα της φωνής μου κάθε φορά χαίρομαι...

Μάνος:"θα καταλάβεις Νεφελη... " αναστενάζω και δεν συνεχίζω.. Θέλω απλά να πάμε σπίτι να δω τον θείο μου και να ξεκουραστώ...

Το αυτοκίνητο βγαίνει στον αυτοκινητόδρομο αλλά σε λίγο βρίσκεται χωμένο μέσα στο δάσος... Μια πινακίδα λέει

"ΠΡΟΣΟΧΉ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΔΡΌΜΟΣ "

Στρίβει και συνεχίζει... φτάνουμε σε μια πραγματικά τεράστια έπαυλη... κοιτάζω το Μάνο ..

Μάνος:"τα είπαμε μικρή... θα καταλάβεις..."

Βλέπω έξω από το παράθυρο έναν φρουρό να μας πλησιάζει..Στο σύνολο είναι 5. . Ο Χριστός!

Ο οδηγός κατεβάζει το παράθυρο..

....:"Νεφελη " λεει και οι πόρτες ανοίγουν... αν πριν ήμουν σοκαρισμένη τώρα απλά είμαι περίεργη..

Το αυτοκίνητο ξεκινάει ξανά και προχωράμε μέσα.. Ένας τεράστιος κήπος με πανέμορφα λουλούδια βρίσκεται μπροστά μου και απλά ηρεμώ... Είναι πανέμορφα..

Dark secrets :The game of revenge Donde viven las historias. Descúbrelo ahora