Οργη

6.9K 426 7
                                    

.

Ντύνομαι γρήγορα αδιαφορώντας για τον Στέφανο που είναι εδώ... Δεν έχω να του κρύψω και πολλά... εξάλλου αυτό που υπάρχει μεταξύ μας ...Δεν θυμίζει ερωτική ένταση...

Φωνές ακούγονται... Ένας ακόμα πυροβολισμός φτάνει στα αυτιά μας ..με κοιτάζει.. προχωραει προς τη πορτα και μου κάνει νόημα ανοίγει την πόρτα... κοκαλωνει... σταματάει..

Στέφανος:"έλα... έλα και να είσαι έτοιμη..." λέει και προχωράω... κοιτάζω κάτω για να δω έναν Άρη ... φρουροί νεκροί μέσα στα αίματα ... Ο Πάρης τρομοκρατημένος μας κοιτάζει...

Άρης:"και έλεγα ... Και αναρωτιόμουν... Που να πήγε ο Στέφανος... Που να πήγε... " μιλάει και τρομάζω... ειλικρινά μοιάζει με τρελό...

Στέφανος:"τι διάολο έχεις πάθει ΓΑΜΩ?? Μόλις σκότωσες τους φρουρούς είσαι με τα καλά σου ,?"

Εγώ ακόμα πίσω του αδυνατω να καταλάβω τι συμβαίνει...

Άρης:"Ωωωω η γλυκιά μου μικρή αθώα......" λέει και αρχίζω να αισθάνομαι περίεργα..

Στέφανος:"είναι μεθυσμένος..."μου ψιθυρίζει...
"Μπες στο δωμάτιο...Τώρα!!! Δεν ξέρεις για τι είναι ικανός... φύγε!!!"

Νεφελη:"Δεν πάω πουθενά!!! Μην ξεχνάς ποια είμαι... Πώς έφτασα ως εδώ... μπορώ να αντιμετωπίσω τον καθένα..."

Στέφανος:"Όχι όμως αυτόν Νεφελη... Είναι επικίνδυνος..απλά κατάλαβε το ..αν μεθύσει απλά θολώνει.. Και... Εκτός αυτού ξέρει για σένα... Δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσω να έρθεις αντιμέτωπη μαζί του ...Τον ξέρω καλά.. Ίσως καλύτερα από το καθένα..Είναι τρελός..."

Λέει αλλά δεν προλαβαίνω να αφομοίωσω τα λόγια του ...

Άρης:"ψιθυρίζουν τα πιτσουνακια??? Μήπως ήρθαμε νωρίς?? Σας διακόψαμε από το γλέντι?? Αν κρίνω από τα βρεγμένα σου μαλλιά.." λέει και με δείχνει κρατώντας το όπλο..
"Μάλλον θυμήθηκες τις καλές παλιές εποχές μαζί του σωστά???" Είμαι εξοργισμένη!!!!

Νεφελη :"ΣΚΆΣΕ ΠΙΑ !!!!Δεν ξέρεις τι λες !!!"

Άρης:"ΞΑΝΑΠΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΚΆΣΩ...ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΏ..."ουρλιάζει σαν μανιακός... Δεν τον έχω ξαναδεί έτσι..αμέσως μετά γελάει...

Flashback 1 ώρα πριν ....

Πάρης:"τι ήταν αυτό??και σταματα να πίνεις ΓΑΜΩΤΟ σου !!!"

Άρης:"Δεν ξέρω και δεν με νοιάζει... ξέρω πως αυτή γύρισε... ξέρω πως αυτή τη στιγμή ο Νίκος θα είναι νεκρός... Και πως αυτό ζητάει για όλους μας .. μικρή άτιμη..νόμιζε δεν θα την ανακάλυψω.."

Dark secrets :The game of revenge Where stories live. Discover now