Όλοι μαζί

6K 431 41
                                    

.

Ξημέρωσε... ξημέρωσε κι εγώ δεν μπόρεσα να κοιμηθώ... Σήμερα είναι η μέρα..Σήμερα θα μπω και θα τους διαλυσω ... σηκώνομαι και πετάω σε έναν σάκο τα πράγματα μου..έχω ήδη επικοινωνήσει με ένα γραφείο και το μεταφορικό μου μέσω άλλαξε.. Θέλω να πάω και να τους τάραξω..

Ντύνομαι και είμαι έτοιμη... στέλνω μήνυμα στο Μάνο και κλείνω το κινητό... ανάσες... χρειάζομαι ανάσες...

Κατεβαίνω κάτω και βλεπω ακριβώς μπροστά την μηχανή που ζήτησα... Είναι ακόμα πιο καλή από ότι φανταζόμουν... βάζω κράνος..τοποθετώ το σάκο πίσω και ξεκινάω... Η διεύθυνση που έχω απέχει περίπου 40 λεπτά...

Ξεκινάω...






Στέφανος pov

Μας έχει μαζέψει όλους κάτω σήμερα... μάλλον θα έχουμε νέα... ΓΑΜΩ.. Αυτό που πάει να κάνει είναι τρελό... φέρνει εδώ μέσα μια γυναίκα... Μια ψυχρή δολοφόνο... Μια γυναίκα κούκλα όμως....  Από την ώρα που την είδα να μπαίνει στο κλαμπ ... με έχει τρελάνει... δύσκολα θαυμάζω μια γυναίκα... Και γενικά πλέον δεν θαυμάζα καμία.. Αυτή όμως... Έχει αυτό το κάτι επάνω της... Και το θέμα μου είναι πως την είδα 2 φορές μόνο και απλά με τραβάει..Μου την δίνει...

Κατεβαίνω κάτω και βλεπω και τους άλλους τη κουζίνα...

Άρης:"νωρίς νωρίς..."

Στέφανος:"Δεν έχω όρεξη σήμερα... ακούω " λέω και κάθομαι... Η επιλογή να ακολουθώ τον Άρη έγινε καθαρά από μένα... εκείνη την μέρα που με είδε πάνω από την Νεφελη.. απλά.. Του χρωστάω τη ζωή μου..μια ζωή που ο ίδιος μου χάρισε... Μια ζωή που θα μπορούσε να πάρει ανά πάσα ώρα και στιγμή...

Άρης:" ξέρετε γιατί σας μάζεψα εδώ.. πλέον ανήκει στην ομάδα... δέχτηκε την δουλειά..Όλα Θέλω να είναι καθαρά επαγγελματικά και τα χέρια σας κομμένα... κατανοητός?? "

Πάρης:' ακόμα πιστεύω πως είναι μια τρέλα... Και με τα καινούρια στοιχεία θέλω να ξαναψαξω πλέον... Είμαστε τόσα χρόνια εμείς και δεν εμπιστευόμαστε κανένα κι εσύ φέρνεις εδώ μια γκόμενά που γνώρισες χθες .... απίστευτο!!"

Άρης:"Η απόφαση πάρθηκε και δεν θέλω την γνώμη σας ..κατανοητό??"

Νίκος:"εσύ ξέρεις αδερφέ..."

Στέφανος:" κάτι άλλο είναι?? Θέλω να πάω επάνω " λέω και πραγματικά θέλω να φύγω... Δεν έχω καλό προαίσθημα για όλο αυτό... Και δεν θέλω πολλές επαφές μαζί της .. ξέρω τον εαυτό μου καλά... Όπως ξέρω και πως δεν θα κρατήσω τα χέρια μου μακριά της...

Dark secrets :The game of revenge Donde viven las historias. Descúbrelo ahora