.
Δεν μπόρεσα να κλείσω μάτι όλη νύχτα...κάθομαι στο κρεβάτι και απλά κοιτάω το ταβάνι... Αυτή η γυναίκα έχει καρφωθεί στο μυαλό μου... Ποια είναι??
Μου φέρνει στο μυαλό κάτι όμορφο..οικείο ... τα μάτια της ..Αυτά τα μάτια ορκίζομαι πως κάτι μου θυμίζουν... κι αυτα τα χείλη της ... Και ο λαιμός..απλά την θέλω εδώ..Στο κρεβάτι αυτό να αναστενάζει...
Βέβαια το γεγονός πως σκότωσε 3 άτομα τόσο γρήγορα με κάνει και αναρωτιέμαι.. Ποια είναι και πως το έκανε αυτό? Γιατί? Σήμερα θα μάθω..και για το καλό της ελπίζω να είναι εκεί...Σηκώνομαι και στο σπίτι επικρατει ήσυχια άρα όλοι κοιμούνται ...
Κατεβαίνω κάτω αλλά τελικά προς μεγάλη μου έκπληξη και οι 3 κάθονται στην κουζινα και μιλάνε χαμηλόφωνα...
Άρης:" σχεδιάζετε να με σκοτώσετε και λείπω από αυτή τη μάζωξη??" Λέω και γυρνάνε απότομα τα κεφάλια τους ..
Πάρης:"Καλημέρα και σε σένα..Εμείς φταίμε που μετά τα χθεσινά θεωρήσαμε πως πρέπει να κοιμηθείς .."
Στέφανος:"Ναι.. Αφού μας εδιωξες και εμείνες μόνος με την τρελή παύλα μουναρα θεογκομενα..."
Όχι που δεν θα το πέταγε...Νίκος:"αφότου έφυγες χωρίς να πεις κουβέντα σε κανένα και νομίζαμε πως σε έχει πετάξει η τύπισσα σε κανένα χαντάκι "
Πάρης:"βγήκαμε και απλά καθαρίσαμε έξω "
Τους κοιτάω να μιλάνε συμπληρώνοντας ο ένας τον άλλο και μου γαμανε τον εγκέφαλο πρωί πρωί..
Άρης:"θα σκασετε επιτέλους???!"
Λέω και κάθομαι... βάζω έναν καφέ και ανάβω ένα τσιγάρο...
Πάρης:"μάλιστα.... θα μας πεις τι έγινε χθες και ποια ήταν τελικά αυτή?? Χακαρα όλες τις κάμερες του μαγαζιού και δεν βρήκα τίποτα καμία πληροφορία..Δεν μου αρέσει Άρη ."
Άρης:"κρίμα γιατί σήμερα έχω ραντεβού μαζί της .. χρειαζόμαστε ένα τέτοιο άτομο εδώ μέσα..."
Στέφανος:"είσαι τρελός??? Η τύπισσα είναι ψυχανωμαλη... είδες με τι τρόπο τους σκότωσε πας καλά? Θες να πεθάνουμε όλοι??"
Νίκος:"εκτός αυτού δεν γίνεται να μπει γυναίκα εδώ μέσα..Ήταν δικός σου κανόνας τον ξέχασες??"
Άρης:"τον αλλάζω...Και θα μπει .. με τόσους εχθρούς που έχουμε θα μπορέσουμε να την εκμεταλλευτούμε.."
Στέφανος:"Γιατί δεν λες καθαρά ότι θέλεις να την πηδήξεις να τελειώνουμε??"
Πάρης:"κοίτα ποιος μιλάει!!! Μας έφαγες τα αυτιά από το πρωί "
VOUS LISEZ
Dark secrets :The game of revenge
Aventure🔞🔞 Μια νύχτα... Ένα πάρτυ... ναρκωτικά και αλκοόλ... Μια κοπέλα κακοποιείται από τα badboys του σχολείου... Εκείνη εξαφανίζεται... Αυτοί συνεχίζουν να ζουν ... Χρόνια μετά εκεινη όμως επιστρέφει ... Επιστρέφει διψασμενη και αποφασισμένη για...