.
Όπως πάντα κάθε πρωί ξυπνάω πριν το ξυπνητήρι!!! Απορω ώρες ώρες με τον εαυτό μου γιατί το βάζω...
Οι κινήσεις μου συγκεκριμένες.. Γενικά μου αρέσει πολύ η τάξη και δεν θέλω να ξεφεύγω καθόλου από την αγαπημένη μου καθημερινότητα...
Σηκώνομαι.. πιανω ενα ψηλο ατημελητο κωτσο τα μαλλια μου .. πλένω τα δόντια μου και ανοίγω το νερό στη μπανιέρα να τρέχει.. φεύγω μέχρι να γεμίσει και κατεβαίνω κάτω.. Όπως πάντα κάνεις...
Δύσκολα θα βρω την μητέρα μου εδώ... συνήθως δουλεύει το πρωί..Ίσως.. Ίσως αν ζούσε ο πατέρας μου να ήταν όλα πιο εύκολα.. Αλλά είμαστε οι δυο μας γενικά.. Από την μέρα που πέθανε όλοι μας γύρισαν την πλάτη εκτός από τον θείο του μπαμπά.. Αλλά κι εκείνος ζει στην Αμερική... αγαπούσε πάντα το μπαμπά και τη μαμα μου πολύ... Έχει αρκετά λεφτά και μας στηρίζει αν και η μαμά είναι αντίθετη σε αυτό..
Εμένα προσωπικά πάντως τα δωράκια του δεν με χαλάνε καθόλου...
Ανοίγω το ντουλάπι.. ψάχνω τις φρυγανιές... πφφφ που τις έβαλε πάλι..
Ανοίγω το δίπλα και ..Bingo!! Βγάζω μια και την βάζω στο στόμα ενώ ετοιμάζω τον καφέ... λίγο ζεστό νερό και 2 κουταλιές καφέ με άρωμα βανίλια... Η ζάχαρη δεν μου αρέσει.. βασικά σιχαίνομαι τα γλυκά.. Όχι ότι είμαι καμία υστερική με τη διατροφή.. Μια χαρά καταπίνω μια ολόκληρη πίτσα σε 1 λεπτό αν πεινάω.. απλά από μικρή τα γλυκά δεν μου αρέσουν...
Ανεβαίνω επάνω και ανοίγω το ράδιο... πάλι δεν έχει τίποτα.. ανοίγω το συρτάρι και βγάζω από μέσα την αγαπημένη μου κασέτα... Πιο μικρή άκουγα τραγούδια και όταν μου άρεσε κάτι απλά πατούσα το rec και το έγραφα.. Και..
ΤΑΡΑ ΤΑ ΤΑΝ !!! έχω ένα αριστούργημα γεμάτο τραγούδια κομμένα και ραμμένα στα γούστα μου πλέον...
Η μουσική ξεκινάει κι εγώ δαγκωνοντας τη φρυγανιά ανοίγω την ντουλάπα... χμ ... τι να βάλω πάλι..
Ένα μαύρο κολάν και μια γκρι μακρια φούτερ γιατί έχει και ψωφο έξω είναι ότι πρέπει ... τα πετάω στο κρεβάτι πίνω μια γουλιά καφέ και πηγαίνω στο μπάνιο.. ξεντυνομαι και μπαίνω μέσα... σαπουναδες παντού!!! Απόλαυση.....
Γενικά θα έλεγα πως είμαι αρκετά χαρούμενο παιδί.. Έχω μια φίλη και καλή... Από μικρές μαζί μεγαλώσαμε και μου φτάνει..εξάλλου όλοι σε αυτή την κωλοπολη είναι ότι να ναι ..
Δεν μπορείς να εμπιστευτείς κανένα.. χάνεσαι.. Η Θεσσαλονίκη χαρακτηρίζεται γενικά όμορφη πόλη... Για κατέβα όμως στις 4 το πρωί στο Βαρδάρη... θα σε κυνηγάνε τα πρεζάκια για 1 ευρώ...!!!
βέβαια κι αυτά κριμα είναι γιατί κάποτε ήταν απλοί άνθρωποι σαν κι εμάς..
ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΓΚΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ !!! οι επιλογές.... κι εγώ δεν φταίω να πληρώνω τις δικές τους !!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dark secrets :The game of revenge
Aventura🔞🔞 Μια νύχτα... Ένα πάρτυ... ναρκωτικά και αλκοόλ... Μια κοπέλα κακοποιείται από τα badboys του σχολείου... Εκείνη εξαφανίζεται... Αυτοί συνεχίζουν να ζουν ... Χρόνια μετά εκεινη όμως επιστρέφει ... Επιστρέφει διψασμενη και αποφασισμένη για...