Πρώτη επαφη

7K 437 12
                                    

.

Κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη από το δωματίου του ξενοδοχείου ... Πρέπει να πετύχω...

Αν όχι για μένα για εκείνο το μικρο κορίτσι που πέθανε μέσα μου ...

Ο στόχος απλος.. να καταφέρω να τραβήξω την προσοχή του ... να μπω μέσα και να τους καταστρέψω ολοκληρωτικά...

Βάζω το μικρο μαχαιρακι ανάμεσα στη θήκη που εχω στα μπούτια μου ...

Ο άνθρωπος μου έχει ήδη πληρωθεί για την δουλειά του ... οι πληροφορίες είναι αρκετές για μένα... παίρνω μια μεγάλη ανάσα.. Μέσα μου αισθάνομαι περίεργα... Και μόνο που θα τους αντικρύσω.. Δεν ξέρω.. σκέφτομαι τον Μάνο...

"Οχι συναισθημα ...Όχι φόβος.." τα λόγια του στο μυαλό επαναλαμβάνονται συνεχώς...

Κοιτάω για μια τελευταία φορά το φάκελο... Σήμερα είναι Παρασκευή άρα θα μαζευτούν όπως συνηθίζουν στο paradise ...Ένα από τα πολλά κλαμπακια τους... Εκεί όμως σήμερα θα τους περιμένει μια έκπληξη..

Ρίχνω μια ματιά στην φωτογραφία που έχω κολλημένη στην μια μεριά του καθρέφτη... Εγώ στα 16 ....

Κοιτάζω τον εαυτό μου ξανά.... θα τα καταφέρω...

Παίρνω την τσάντα μου και βγαίνω από το δωμάτιο.. κατεβαίνω και το αυτοκίνητο μου με περιμένει ήδη στην είσοδο... πλέον με τόσα χρήματα έχω ότι ακριβώς χρειάζομαι...

μπαίνω μέσα και βάζω μπρος .. πατάω μια φορά το γκάζι και νιώθω τη δύναμη του ... ξεκινάω.. ξεκινάω για αυτό που περίμενα..Κάτι όμως μέσα μου .. Κάτι ακόμα και τώρα με τρομάζει..




...........

Άρης pov

Βγαίνω από το δωμάτιο και βρίσκω τους άλλους κάτω... Όλοι έτοιμοι ..

Κατεβαίνω  και ο πρώτος που έρχεται είναι ο Πάρης..

Πάρης:"σήμερα έχει επιθεώρηση στο paradise.. έτοιμος?" Με ρωτάει

Άρης:"πάντα είμαι έτοιμος... οι φρουροί κι αυτοί να φανταστώ έτσι?"

Πάρης:"όλη η ασφάλεια είναι έτοιμη.. το κλαμπ ήδη γέμισε σχεδόν.. Ο υπεύθυνος με πληροφόρησε πως πήγανε εκεί και ... εμ .. οι Dragons.. "

Ρε πουστη !! Αυτοί οι τύποι ψάχνονται ειλικρινά.. μικροί βρωμιάρηδες συμμορίτες που απλά πιστεύουν πως έχουν δύναμη.. Την τελευταία φορά μόνο ένας κατάφερε να βγει ζωντανός από την συνάντηση μας ..Τώρα τι διάολο θέλουν??

Dark secrets :The game of revenge Where stories live. Discover now