Det känner konstigt att skaka hans hand, jag blev lite pirrig lixom, detta är så typiskt Tyra när jag inte får göra något så vill jag så gärna göra det. Det är en 'talang' jag får leva med.
Niall tittade konstigt på mig och så gjorde de andra förutom Josh och Louis som var borta. Jag tittade runt för att se vart dom hade tagit vägen men det ända man kunde se var hur fulla människor som hoppade upp och ner, vissa itakt med musiken och andra inte. Jag som sjöng mycket som ung tyckte det var ytterst irriterande när folk inte höll takten. Jag återgick till verkligheten och tittade på dom andra medan jag såg ut som ett frågetecken.
- Vad? Sa jag kaxigt och tittade konstigt på då Ebba,Niall och Zayn.
- Harry kom förbi och försökte prata, sa Ebba och pausade.
- Han lät arg. Men du bara stirrade ut i tomma intet, sa Ebba stressat och viftade med armarna.
Jag bet mig i underläppen innan jag bröt ut i skratt och efter ett tag så gjorde de andra det också. Det är en av alla sakerna jag gillar med dom. Vi skrattar åt allt.
Vi gick och satte oss vid bar stolarna och jag kände gång på gång hur jag blev iakttagen, vilket inte var så bekvämt. Jag tittade runt flera gånger innan jag fick syn på Josh och Louis som stod med en en mobil i handen. Tog dom kort på mig?
- Niall? Sa jag tyst.
Niall tittade på mig som täcken på att jag skulle fortsätta.
- Jag tror att Josh och Louis tar kort på mig, sa jag och till och med jag hörde hur närvös jag var,
- Chilla, dom tänker inte direkt kidnappa dig Tyra. Louis är din bästa vän och Josh... Ja han är som han är, sa Niall och skrattade åt mig.
- Kej, sa jag tyst.
Jag överreagerade säkert bara.
| senare |
- TALK DIRTY TO MAA, skrek sjöng jag innan jag klunka i mig den brännande väskan.
Allt var så härligt, inte behöva tänka på något och bara dansa runt. Jag hade inte sett till Harry och Louis och jag stod nu och dansa. Jag skulle inte säga att jag var full. Utan jag hade bara druckit lite så att jag inte skulle framstå som 'feg'.
Vi skrattade tills Louis sa att han skulle visa mig något. Han tog tag i min han och drog våldsamt iväg mig. Fast jag skulle mer säga handled.
- Ta det chill, sa jag och försökte rycka ifrån min hand ur hans grepp.
Hans andetag blev våldsammare och jag blev nervösare. Mina handleder sved av hans hårda grepp.
Det blev mörk och hans grepp om min hand släpptes. Sedan så tror jag någon satte mig ner på en stol. Jag började att skrika och sparka häftigt.
- shut ut bitch, hörde jag Sara? Henne var det länge sen man hörde ifrån.
- vart är jag, skrek jag.
- Släpp mig, skrek jag åter igen.
- Louis!
- HJÄLP,
Jag skrek och skrek tills någon tände och ljuset spred sig snabbt. Vilket mina ögon fick svårt att vänja sig med.
Jag blinkade tills mina ögon såg klart där stod dom. Josh,Louis, Sara och hennes två vänner. Jag rös och spottade på Saras sko.
- Släpp mig, sa jag tyst och väldigt argt.
Det sista jag såg var hur Saga tog upp en stek panna och drämde till mitt huvud med den.
Det blev svart.
--------------
GILLA OCH KOMENTERA OCH NI GÖR MIN DAG :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Niall och jag?
Hayran Kurgu(Allt är på svenska) denna fan fiction/ novell handlar om dom två tjejerna Tyra och Saga, dom bestämmer sig för att besöka staden London i England. Tyra och saga ska bo hos Tyras barndoms kompis Harry styles. Och saker händer mellan Tyra Harry och N...