- Hallå, sa Saga och tittade på mig med stora glada ögon.
- Hejsan, sa jag tyst och gnuggade mig i ögonen.
Jag klev upp och såg att allting var packat. Idag skulle vi åka till collage. "Skolan" börjar i morgon men man kunde kommit dit för typ fem dagar sedan. Så idag skulle Harry och Niall skjutsa oss till collage. Det var en väldans tur att vi alla kom in på samma. Ingen trodde det faktiskt.
- Hej Tyra, sa Harry och tittade ut ur sina sol glasögon.
- Hejsan, svarade jag glatt och hoppade jag in i den svarta bilen.
- Hallå Harlod, sa Saga irriterat till Harry.
- Hej, mumlade Harry. Han var säkert arg över namnet.
Jag gav Niall en bamse kram (han satt närmaste mig) och Harry fick bara ett leende.
När vi var framme så fick vi runt och jag och Saga gick till vårt rum och killarna tills deras rum.
Vi bodde faktiskt väldigt nära varandra bara 10 sekunder. Killarna bräde bara in saker i vårdat rum och sen så undrade vi själva. Det såg faktiskt bra ut. Vi hade beställt några böcker (som man behövde) och dom packade vi upp och letade upp ett skåp. Sen så satte vi oss ner vi våra sängar och tittade på schemat och våra klasser var ganska lika men jag hade mer Engelska och hon hade mer matte.
- Det här kommer bli super bra, pep Saga fram och hoppade runt som en galning.
- Jag vet, pep jag också och joinade hennes hopp lek.
Knacka knack
- Hallå?
- följer ni mes för lite lunch, frågade Niall
- Så klart, sa Saga och rätade till hennes kläder.
Saga tog upp mobilen och frågade säkert vart Liam gjorde. Han skulle tyvärr inte bo här. Eller det var det han sa.
Vi fick ut ur husen och satte oss vid ett bord och Harry och Saga gick och beställde mat.
- HEJ NIALL BABE, skrek en tjej och hoppade på Niall.
- EBBO GUMMAN, sa Niall och as garvade.
- Vem är det, frågade jag till Niall.
- Ohh. Det här är min förra flickvän Ebba.
Jag tittade på henne hon var väldigt söt och hon hade väldigt mycket märkeskläder...
Men det var fint. Det läskiga var att hon var ganska lik mig. Vi båda var ganska smala med långt brunt hår. Och båda hade fina ögonbryn (udda vet) och bruna ögon.
- Hejsan, sa jag och tittade på henne.
- och det här är mitt ex Tyra, sa han och Ebbo eller vad hon heter blev lite sur men aja.
Vi alla satt och pratade en stund och hon var jätte snäll. Tillslut så lämnade hon oss och vi kramade faktiskt varandra.. Sen kom Harry och bar maten och Saga gick efter och tjatade som bara den.
- HARRY!!!
- Saga håll käften bara, sa Harry och såg väldigt irriterad ut.
- Vad har ni gjort då, sa Niall och skrattade.
- Bla bla bla bla bla, sa Saga. Eller hon sa något men jag årkade inte lyssna.
- Gissa vem vi såg, sa Niall tillslut och tittade på Harry med stora ögon.
- Vi såg Ebba!!!
- Är hon lika snygg som jag mina henne, sa Harry och himlade med ögonen till Niall.
- jag tor det, sa Niall och fnissade.
-------------------
(Kort upt)
Tack för 900 läsare! Älskar er! Och snälla kommentera och rösta!! :) <3
YOU ARE READING
Niall och jag?
Fanfiction(Allt är på svenska) denna fan fiction/ novell handlar om dom två tjejerna Tyra och Saga, dom bestämmer sig för att besöka staden London i England. Tyra och saga ska bo hos Tyras barndoms kompis Harry styles. Och saker händer mellan Tyra Harry och N...