Kapitel 35 :o

1.3K 27 11
                                    

Jag blev lite paff av hans ord "du kysste mig" ja.. Helt rätt jag kysste Harry style! Den snyggaste killen på collaget! Fast jag kämpade med att inte bli kär i han, för då skulle det betyda att jag sviker Niall. Och jag vill ha kvar Niall och Harry i mitt liv.

- Ja..., sa jag och försökte fördröja det hela. Han kommer pressa ut något ur mig snart.

- Komigen Tyra.. Vi båda vet att du gillar mig, sa han och Skrattade lite tyst för sig själv. Men jag hörde det ändå.

- aha.. Varför är det så rolig då, sa jag irriterat.han blev förvånad över att jag hade hört att han skrattade. Oj vad han gör med mina kännslor.

- bara att du och jag var ientligen ihop först, sa han och stök min kind.

- Jaha.. Och? Det spelar väll ingen roll! Kan du snälla gå så kan vi pr-, sa jag och tog bort hans hand.

- du borde inte gå på partyn mer. Du klarar det inte, stanna bara hemma och plugga, sa Harry helt plötsligt.

- Ursäkta mig?

- Ja, du hörde! Du har inte något party life, sa Han och tittade på sin mobil.

- Jag går på partyn hur ofta jag vill, sa jag argt.

- Det passar dig inte, sa han och gick iväg.

- Jag är inte färdig med dig, skrek jag efter honom.

- Du sa att jag skulle gå, sa han utan att titta på mig.

Jag hatar honom! Jag gick in till mitt rum och kom att tänka på garderoben.

- Du kan komma ut nu Niall, sa jag och försökte skratta.

- Tackar, sa han och kom ut med en av mina linnen på huvudet

Jag gick till Niall och drog snabbt av mitt linne som han hade på huvudet, och pekade mitt pekfinger mot han som en Varning.

- Ska vi titta på en till film, sa Jag för jag var visste ientligen inte vad jag skulle säga som skulle bryta tystnaden.

- Sure, sa han och vi började Zappa mellan kanalerna.

Jag lutade mig bakåt och när Niall hade satt på 'forest gump' så lutade han sig också bakåt.

- Jag tycker synd om Jennie, sa jag och tittade på när hon ba till Gud med forest om att hon skulle flyga iväg som en fågel.

- Men forest då, Sa Niall och tittade på mig.

Jag tittade också på honom och vi låg riskabelt nära varandra, kanske fem centimeter eller en decimeter...
Helt plötsligt öppnades dörren och en arg Ebba kom in i rummet..

- Vad i hela Niall, skrek hon och både jag och Niall slet blicken från varandra och vi tittade på Ebba.

- Öhmm? Vi tittar bara på film, sa Niall och satte sig upp.

- Har ni varit ihop och haft ett hus tillsammans?!?! Vad ät det här för bild, sa hon argt och visade en bild när vi sov med varandra under ett teke.. Och det var idag...

- Ja vi såg en film like bestis och sen somnade vi, sa jag och försökte rädda situationen.

- Jag vill inte höra dig säga det, fräste Ebba

- Okej babe!! Vi tittade på en film för Tyra var ledsen och sen somnade vi. Som du och Harry förra veckan på Partyt, sa Niall argt.

Woooow, hade Ebba och Ha-rry?

- Ebba, sa jag ledset.. Hade hon lekt med Harry och Niall.. Bara för att göra mig ledsen eller?

- Eee... Måste gå, sa Ebba och gick iväg.

Jag tittade på Niall och såg att han grät. Jag kramade om honom och sen sa han att han behövde gå så han gick.
Jag började undra vem som skickade bilden till Ebba på mig och Niall.. Och vem som hade tagit min mobil jag var ganska säker på att det var Harry, så han skulle få en riäl utskällning imårrn. Eller någon gång nästa vecka.



-----

Nu är ni glada va?? Ennu en upt IDAGÅ tredje gången gilt! Eller vad man säger :)

Skulle vilja dedikera detta kapitel till @theaaxd för alla hennes fina kommentarer, tack så mkt! Och det var faktiskt hon som gjorde så att det blev tre upt på en dag ❤️❤️ komentera så kanske jag dedikerat ett kapitel till dig! 😘

Niall och jag?Where stories live. Discover now