Toen ik wakker werd!

128 3 3
                                    

Pov Jungkook: ik werd wakker er werd op men deur geklopt ik hoorde jimin schreeuwen word wakker dat deed hij bij iedereen iedereen werd wakker en ging naar onder daar had jimin al een hele tafel vol met broodjes staan samen gingen we met zen allen eten alleen suga had geen honger dus die at niets.

Pov suga: ik heb geen honger eten jullie mijn broodjes er maar bij op ik liep weer naar men kamer en klede me om ik ging op men bed liggen even later kwam Jungkook men kamer binnen lopen Gaat het wel ja hoor Jungkook ik kom zo weer naar onder 10 min later ging ik weer naar onder en ging tv kijken.

Pov jimin: wat is er opeens met suga aan de hand hij doet opeens heel anders dan normaal is er iets gebeurd Jungkook weet jij hier meer van? nee dat weet ik helaas niet jimin ik zou het misschien wel kunnen vragen aan suga
Oke top kom je dan zo weer bij ons om er iets over te vertellen vroeg jimin ja zij Jungkook

Pov suga: Jungkook kwam naast me zitten Wil je alsjeblieft weg gaan ik wil even alleen tv kijken zij suga. Maar suga volgens mij gaat het niet echt goed met je dat kan ik aan je zien zij Jungkook laten we even naar het ziekenhuis gaan om te kijken wat er aan de hand is. Suga knikte en zij is goed.

Pov Jungkook: ik ging samen met suga naar het ziekenhuis om te kijken wat er met hem aan de hand was suga gaat het nog wel vroeg ik. Nee het gaat totaal niet goed ik voel me heel misselijk zij suga. Oke dan rijden we gauw door al snel waren we daar aangekomen we liepen naar de Bali en vroegen als ze nog even tijd hadden om naar suga te kunnen kijken de dokter zij dat die nog tijd zat had SUGA riep ik hij viel op de grond en werd toen naar een kamer gebracht...

Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu