Wat is er allemaal gaande?!

44 0 2
                                    

Hallo allemaal dit is een  extra deel.
Dit deel is ook extra lang
Veel plezier met lezen.❤️


Jungkook wat is er met V hij ligt te huilen op zen bed en wou niet met mij praten. Das moeilijk uit te leggen J-Hope! Vertel het me je weet zelf dat ik niets aan de rest door vertel. Nou ik en Jimin hebben een relatie. en V is een beste vriend van me. maar ik hoorde net dat hij al lang een oogje op mij had. en hij begon me te zoenen maar ik duwde hem van me af. en zij dit kan niet. dus ben ik bang dat V het ookal weet. en dat hij daarom huilend op zen bed ligt.
Jungkook jij moet doen wat het beste voor je is. Maar J-Hope ik wil niemand pijn doen. Jungkook de anderen moeten het accepteren voor wie jij kiest.

Pov Jungkook: maar J-Hope hoe moeten we dit gaan vertellen aan de anderen?
Tja das moeilijk maar ik denk dat we gewoon iedereen aan de tafel moeten zetten.
Dat lijkt me een goed idee J-Hope. We riepen iedereen naar onder aan de keuken tafel iedereen zat en ik en Jimin zaten naast elkaar. Jongens dit is moeilijk uit te leggen zoals je wel kon merken was er al een klik tussen mij en Jimin. Maar daar bleef het niet bij wij hebben iets met elkaar. V het spijt me heel erg dat ik jou afwees maar dit is dus de reden.

Pov Suga: ik begon te huilen want ik was namelijk op Jimin maar heb dat nooit laten merken ik liep snel naar buiten niemand merkte dat ik weg was gegaan ik was in een parkje dicht bij ons huis gaan zitten ik had een boekje mee genomen waar ik dingen in schreef.

Pov V: Jongens waar is Suga!!!! "Geen idee" oke we gaan hem zoeken ik ga naar het park dicht bij ons huis

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Pov V: Jongens waar is Suga!!!! "Geen idee" oke we gaan hem zoeken ik ga naar het park dicht bij ons huis. Jungkook jij gaat naar het andere park. Is goed V! Jimin jij gaat naar de speeltuin dicht in de buurt. Komt goed V! Jin jij gaat in de steegjes naast ons huis zoeken. Its oke! J-Hope jij gaat in de straat zoeken. Is goed! En jij RM jij blijft hier als die terug komt ben jij er nog. Komt goed V bel me als je Suga hebt gevonden. Is goed RM. We gingen zoeken Suga zal vast niet ver weg zijn.


Pov Jimin: waarom was Suga nou weg gelopen? Wat is er met hem aan de hand? Ik zag wel dat Suga hier was geweest aan zen voetstappen maar het leek er op dat hij mij op een dwaal spoor had gezet want ik zag opeens geen voetstappen meer ik belde Jungkook.

Jk ( Jungkook )
Jm ( Jimin )

Jk: wat is er Jimin heb je hem gevonden???

Jm: ik heb wel voetstappen van zijn schoenen gevonden maar het spoor ging opeens niet meer verder volgens mij heeft die mij op een dwaal spoor gezet.

Jk: ik zag ook hier bij mij paar voetstappen van zen schoenen ook hier hield het op.

Jm: oke das heel vaag maar bij mij is hij niet bij jou??

Jk: nee bij mij ook niet. Maar het is duidelijk dat hij bij allebeide plekken is geweest.

Jm: wacht even schat ik zie hier een verfrommeld papiertje.

Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu