wat moet ik doen?!

41 0 1
                                    

Hallo allemaal ik heb 2 dagen geen deel online gezet omdat ik het druk met school heb daardoor kan ik nu pas weer een deel online zetten. Het spijt me hier voor.❤

Pov Suga: ik was al wakker dus ik ging al naar onder niemand was onder dus besloot ik maar een ontbijt te gaan maken voor iedereen. Ik had totaal geen zin om iets vandaag nog te doen ookal was het een mooie dag.

Pov Jimin: ik werd wakker Jungkook lag nog te slapen. Ik ging naar onder ik hoorde dat er iemand al in de keuken stond. Ik liep er naar toe en zag Suga in de keuken. Suga wat doe jij zo vroeg uit je bed? Uhh ik kon niet meer slapen. Tja das niet fijn ik had precies het zelfde. Wil je al iets te eten Jimin? Ja doe maar een broodje.

Pov Suga: ik maakte een broodje klaar voor Jimin. Alsjeblieft hier is je broodje. Bedankt Suga. Geen dank. Op een geven moment had Jimin zen broodje op. Ik ging op zen schoot zitten. Hij pakte me vast en begon me te zoenen. Opeens hoorde ik voetstappen. Maar dacht dat dat op een van de kamers te horen was dus we bleven door zoenen.

Pov Jungkook: ik ging naar onder om te eten. Ik zag iets wat niet zo moest zijn.

SUGA!!!!!!!!
JIMIN!!!!!!!!

WAT DOEN JULLIE!!!

Pov Jimin: Jungkook ik kan het je uitleggen!!

Pov Suga: Jimin het is te laat.

Pov Jungkook: ik rende naar boven naar men kamer en deed de deur op slot. Ik begon te huilen op men bed. Ik pakte men telefoon ik had een paar berichtjes. Er zat er een van Jimin bij.

Jungkook luister alsjeblieft en kom naar mijn kamer😪.

Ik negeerde het bericht. Ik hoorde geklop op de deur. GA WEG!. Ik hoorde voetstappen die toen de trap afgingen. Toen hoorde ik geklop op de deur Jungkook mag ik even binnen komen ik ben het V. Ik deed de deur van slot en liet hem binnen en deed de deur weer op slot. Wat is er Jungkook ik hoorde je huilen. Ik heb iets gezien wat ik niet wou zien. Wat dan Jungkook? Jimin en Suga waren aan het zoenen in de keuken. DAT MEEN JE NIET. Toch is het zo. Ik ga nu direct naar ze toe Jungkook.

Pov V: ik rende naar Jimin zen kamer. WAT HEB JIJ GEFLIKT BIJ JUNGKOOK. Ik gaf Jimin een klap in zen gezicht. Hij begon te huilen. JE BENT ECHT EEN KLOOTZAK DIT DOE JE GEWOON NIET.

Pov Jimin: ik zat op men kamer Jungkook had men berichtje wel gelezen maar hij negeerde me. Ookal was dat best logisch. Toen kwam V binnen gestormd. En begon tegen me te schreeuwen. En liep later boos weg. Ik bezielde me toen pas wat ik had gedaan. Ik wil hem niet verliezen. Ik stuurde hem een bericht.

Schatje ik weet niet wat me bezielde ik wil je niet kwijt.😢

Jimin wat jij deed kan niet ik wil dit niet meer!😭

Het spijt me.😔😭

Kom maar naar men kamer.😔

Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu