Hallo allemaal het spijt me heel erg voor dit korte deel ik heb morgen namelijk een examen van een cursus dus had ik niet veel tijd. Maar ik hoop dat jullie het deel leuk vinden veel plezier.❤
Pov Jimin: ik liep huilend naar de kamer van Jungkook. Jungkook ik ben het wil je open doen. De deur ging open. Kom binnen Jimin.
Pov Jungkook: Jimin? Ja. Waarom zoende je met Suga! Ik weet het niet.
NU DE WAARHEID! hoe leg ik dit uit. Ik heb ook een beetje gevoelens voor Suga. WHATTT!!! sorry ik weet niet wat ik nu moet Jungkook. GA MEN KAMER NU UIT ACHTERLIJKE ........!!!Pov Jimin: ik rende huilend naar men kamer. Maar daar zat op eens V. V wat doe je op mijn kamer? Ik hoorde het verhaal van Suga en zo te horen is het ook flink mis. Dat klopt hij wil volgens mij niet meer met me te maken hebben. Dit komt denk ik niet meer goed. Ik hoorde dat V een berichtje kreeg. V van wie heb je een bericht? Uhh van Jungkook. Echt? Ja. Ik ga even naar hem toe. Oké V.
Pov V: ik ging naar Jungkook zen kamer tot mijn verbazing stond de deur al open. Ik liep naar binnen en deed de deur dicht Jungkook lag te huilen op zen bed. Jungkook ik ben er. Zou je even bij me kunnen gaan zitten V? Ja hoor. Ik hoor van alles dat Suga en Jimin hadden gezoend en dat Jimin ook gevoelens heeft voor Suga en jou. Maar hoe ga je dit aan pakken Jungkook? Ik denk dat het beter is dat Jimin en ik ui.....................
JE LEEST
Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}
RandomGaat het nog wel door?! Word alles weer zoals het was?! Ben ik wel goed genoeg?!