in het ziekenhuis.!

74 2 4
                                    

Dit is een extra lang deel hoop dat jullie het leuk gaan vinden.


Pov Jungkook: ik zat in de wachtkamer te wachten tot er een dokter kwam ik belde jimin even op waar we waren.

Jm (jimin)
Jk (Jungkook)

Jk: heey jimin ik heb slecht nieuws.

Jm: wat is er dan?

Jk: ik ben met Suga in het ziekenhuis hij is net bewusteloos gevallen de artsen zijn naar hem aan het kijken

Jm: Ik kom er direct aan!!

Pov Jungkook: ik hing op en wachtte tot Jimin er ook was. 30 min later kwam Jimin binnen lopen. Waar is Suga? De artsen kijken of die iets heeft of niet. Een dokter kwam naar ons toe en vroeg is Jeon.Jungkook aanwezig?!! Ja ik ben aanwezig. kunt u even mee komen? Ja dat kan ik. Ik liep met de dokter mee een kamer binnen waar Suga lag hij was wakker geworden ik ging op zen bed zitten.

Pov suga: Jungkook kwam op men bed zitten. Ik vroeg me af wat er allemaal was gebeurd in die tijd dat ik sliep zag ik alleen maar nare herinneringen die ik liever niet terug wou zien
SUGA!! Roep Jungkook ik zat weer is weg te dromen zij ik.

Pov Jungkook: dat geeft niet Suga maar waar dacht je aan als vragen mag?! Ow nee niks hoor zij Suga. Suga ik weet dat er iets aan de hand is je doet de laatste tijd een beetje raar.
IK VERTEL HET JE LATER WEL!!!!!
Rustig Suga doe niet zo boos ik ben er alleen maar om je te helpen! Jimin is in de wachtkamer wil je dat Jimin anders even naar je toe komt? Ja is goed zij Suga

Pov Jimin: heey Suga hoe gaat het met je? Het kan wel beter maar verder prima. Dat is wel fijn om te horen Suga. Ik ben er voor je als je wil praten kun je altijd naar me toe komen.
Komt goed Jimin ik ben blij dat je bent geweest.
De dokter kwam binnen en zij dat Suga over 10 min weer naar huis mocht ik belde V

V (V)
Jm (Jimin)

Jm: heey V we hebben goed nieuws.

V: wat is het goede nieuws?

Jm: Suga mag naar huis toe.

V: das fijn om te horen ik zorg dat er eten op tafel staat.

Jm: is goed V we zijn met ongeveer 30 min thuis

V hing op

Pov V: ik was blij om te horen dat Suga weer naar huis mocht. ik ging eten koken we gingen noodels eten. Kan ik je ergens mee helpen? Ja Jin ik kan je hulp goed gebruiken snij jij even de kip? Ja is goed! Ik en Jin hadden het eten klaar de anderen kwamen binnen we gingen eten. Tot mijn verbazing at Suga ook weer.

Pov Suga: ik kwam binnen het rook lekker V en Jin hadden samen gekookt. We aten noodels. Het zag er goed uit. Ik had reuze honger dus schepte wat op de rest keek me een beetje dom aan maar ze zijden niets. Mmmm dit is lekker zij ik.

Pov Jin: dat vind ik fijn om te horen voel je je al weer wat beter dan vanochtend? Ja een stuk beter! Das mooi als er iets is kun je het gewoon vertellen he Suga! Ja komt goed Jin. BOEM!!! AAUUUUUUUUUWWW!!! JUNGKOOK ben je er nog Hallo JUNGKOOK!!!!! Jungkook reageerde niet meer.......

Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu