Hallo allemaal sorry dat het zo lang heeft geduurd voordat ik weer een deel online gooide dit is een klein hoofdstuk veel plezier met het lezen♡ M.V.G. Lotte♡
Waarom altijd die stomme kut trap!!!
Ik wil uit deze rolstoel!! Ik stapte uit de rolstoel en ik voelde dat ik mezelf weer kon bewegen. Het was een wonder.Pov Jimin: JUNGKOOK NEEE NIET DOEN!!!! Jimin ik wil er uit. Jungkook stond op uit de rolstoel tot mijn verbazing stond hij nog overeind. Jungkook ik hou echt zo veel van je ik wil je niet verliezen. Jimin ik hou ook van jou mij ga je niet verliezen.
Pov Dokter: hallo Jungkook je moet weer na je kamer. Ga in de rolstoel zitten en ik breng je terug. IK GA NIET IN DAT ROT DING IK GA LOPEN PUNT UIT. Jungkook dit is voor je veiligheid en je gezondheid. IK KAN LOPEN DAT ZIE JE TOCH! Jungkook dat zie ik Ja maar het is niet oké je lichaam kan het niet zo lang aan!
Pov Jimin: Jungkook luister nou maar na de dokter ik wil dat je beter word en niet dat het met jou achteruit gaat. Oké Jimin ik doe het voor jou. Dat is fijn Jungkook. Dokter zou ik misschien vanavond bij Jungkook mogen slapen? Uuhhh ja is goed. Oké tof!
Pov suga: ik mis Jungkook en Jimin zo erg waarom gebeuren deze dingen altijd. kan het nooit is goed gaan? Ik hoop dat Jungkook snel na huis mag. Alle plannen zijn in de soep gevallen we hebben armys moeten teleur stellen wat echt jammer is.
Maar zonder jungkook ging ik niet mee 1team never leave the Other!Pov Dokter: Park Jimin zou ik u even mogen spreken buiten de deur. Ja hoor dokter. Oké das fijn komt u maar even mee. Even over Jungkook het gaat super met hem hij is de 1e persoon in dit ziekenhuis die zo snel zen kracht na een coma heeft hersteld. Daarbij heb ik goed nieuws!
JE LEEST
Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}
РазноеGaat het nog wel door?! Word alles weer zoals het was?! Ben ik wel goed genoeg?!