zou het toch nog goed komen?!

38 0 1
                                    

Hallo allemaal het spijt me dat ik paar dagen geen deel heb gepost. Ik zou weer meer gaan posten.
Veel plezier met lezen.❤






Jungkook ik ben blij dat je er weer bent. Ik ben ook blij jou te zien. Hij pakte me vast en duwde me tegen de muur en begon me te zoenen. Het was al laat we liepen naar het bed. V kom je bij me liggen? Is goed Jungkook.

Pov Jimin: ik klopte op de deur van Jungkook zen kamer ik hoorde niets. Ik liep de kamer binnen Jungkook? Hij was daar niet. Hij is niet beneden. Al zen spullen liggen hier nog. Waar is hij dan. Ik liep naar Suga. Suga weet jij waar Jungkook is? Nee Jimin dat weet ik niet. Ik liep verder en liep Jin zen kamer in Jin heb jij Jungkook gezien? Nee ik heb hem niet gezien.
RM en J-HOPE zaten bij elkaar te praten weeten jullie misschien waar Jungkook is? *Nee* ik liep naar naar V zen kamer ik wou hem open doen maar dat ging niet hij zat opslot. V doe de deur is open. Ik hoorde voetstappen. Jimin wat is er? Is Jungkook bij jou? Ja wat dan? Ik wou hem nog even spreken als dat mag. Jungkook heeft even rust nodig. Oké V . Ik liep weer naar men eigen kamer. Wat heb ik gedaan. Ik verpest toch alles. Ik haat mezelf. Ik liep naar beneden ik ging naar de la alles was op in de la behalve een schaar. En besloot daar iets mee te doen.


Pov Suga: ik hoorde iemand van de trap af gaan. *AHHHHHHHHHHHH* ik hoorde iemand keihard schreeuwen. Ik rende als de malle naar onder. Ik zag niemand in de woon kamer ook niet in de keuken. Maat ik zag wel dat er een la open stond. HALLO IS IEMAND HIER BENEDEN!!! ik liep naar de badkamer. JIMIN WAT HEB JE GEDAAN!!! Ik verpest toch altijd alles.
Dat is niet zo Jimin. Jewel ik zoende met jou en raakte Jungkook kwijt. Het is mijn schuld Jimin. Ik haal een verbandje voor je. Is goed Suga.

Pov V: ik hoorde geschreeuw van 2 mensen. Ik liep de trap af en het eerste wat ik zag was dat Suga verband om Jimin zen arm deed. Wat is hier gebeurd? Kom maar aan tafel zitten V. Ik ging aan tafel zitten. V het gaat over Jungkook. Vertel. Ik mis hem zo en ik ben echt stom geweest. Ik heb hem en mezelf gekwetst. Ik haat mezelf ik kan het me niet meer vergeven. Jimin zo moet je niet over jezelf denken als je dit uitlegt aan Jungkook zou die het wel begrijpen. Slaap jij maar voor deze nacht in mijn bed naast Jungkook zou die toch niet merken. Is goed V

Pov Jungkook: ik werd wakker ik dacht dat V naast me sliep maar tot mijn verbazing lag daar Jimin. Ik draaide me om naar hem. Hij lag nog te slapen. Ik ging tegen hem aan liggen en deed een arm om hem heen. En gaf hem een kusje op zen voorhoofd. Men ogen begonnen weer langzaam dicht te gaan.


Pov Jimin: ik werd wakker. Tot mijn verbazing had Jungkook een arm om me heen geslagen. Ik gaf hem een kusje op zen voorhoofd. Hij werd wakker. Goeiemorgen Jimin. Heey Jungkook. Jungkook pakte me vast en begon me te kietelen even later lag hij op me en begon hij mij te zoenen. Ik zoende mee. Jungkook ik mis je echt heel erg. Ik jou ook Jimin. Wil je weer overnieuw met me willen beginnen? Ja super graag Jimin. Ik sprong op en gaf Jungkook een knuffel.

Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu