waarom gebeurd dit nou?

40 0 3
                                    

Het spijt me dat er pas om 23:40 een deel online staat en ook een kort deel want ik had vandaag niet echt tijd moest leren voor 3 toetsen en 1 examen. Mijn excuses hier voor.❤





Alleen net zoals altijd viel er iemand van de trap. KUUUUUTTTTT.

Pof Jungkook: waarom moet dit bij mij gebeuren! Ik stond op en liep naar de auto we gingen naar het zwembad iets verder. JONGENS ZIJN WE ER AL!! Nee Jungkook we zijn er nog niet. Het duurt nog wel even. Ik ben moe ik ga even slapen jongens. Is goed Jungkook.

Pov Jin: iedereen begon te slapen  alleen Jimin en ik waren nog wakker ik deed de navigatie en Jimin reed er naar toe. We waren  aan gekomen. JONGENS WAKKER WORDEN WE ZIJN ER!! Schreeuwde ik. Iedereen sprong overeind en was direct wakker.

Pov Jimin: iedereen ga je maar omkleden dan verzamelen we bij het eerste bad links. " IS GOED JIMIN " we stonden allemaal bij het bad. Jongens we leggen eerst onze handdoeken neer voor we het zwembad in gaan.


Pov Jungkook: ik legde men handdoek   neer en ging er op liggen. Jongens gaan jullie alvast maar zwemmen ik blijf hier nog wel even. Ik zat te kijken hoe ze lol hadden. Even later stonden we allemaal aan een kant alleen Suga en RM waren het water nog niet in geweest even later zwommen we naar die kant toe en pakte met zen allen Suga en zette hem neer in het water RM ging zelf er in omdat die bang was dat we het zelfde bij hem deden. Het was heel gezellig op een geven moment viel ik over een opstapje en belande in het water iedereen moest lachen.

Pov Rap-Monster: Jungkook viel het water in. Ik lachte me dood. Waarom gebeuren deze stomme dingen ook bij hem. Jongens? " Ja " waar is Jungkook Gebleven? " Geen idee " net was die nog in het water. NEEEEEEWHHHH schreeuwde Jimin en V ze zwommen alle bij naar hem toe ze legde hem op zen handdoek. Hij kwam gewoon niet bij. JONGENS STAP DE AUTO IN WE GAAN NU NAAR HET ZIEKENHUIS!!


Pov V: waarom gebeuren deze dingen ook bij Jungkook. Jungkook Word wakker alsjeblieft. We kwamen aan bij het ziekenhuis. We hebben een spoed geval. "KOM MEE DEZE KAMER" we moesten Jungkook achter laten in de kamer.


Pov Jimin: Dokter!! Mag ik echt niet bij Jungkook blijven!!! Nee sorry Jimin  we moeten kijken wat er nu met hem is en als alles nog klopt wacht maar in de wachtkamer. Ik wachtte al 1uur maar hoorde nog niets. De anderen wouden gaan eten. Gaan jullie maar ik blijf hier. Even later  kwam er een dokter naar me toe. Jimin ik heb slecht nieuws. Wat is het slechte nieuws!! Jungkook ligt in ....................

Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu