was dit de goede keuze wel?!

41 0 6
                                    

Sorry voor het korte deel ik had het druk met school en had een chaotische week. Vanaf morgen probeer ik weer delen volop te gaan plaatsen. Veel succes met het lezen van dit deel.❤ i love all the ARMYS ❤💍







Pov Jungkook: ik liep de kamer uit en liep naar buiten ik besloot om maar bij een vriend van me te gaan slapen. Ik pakte een taxi en reed naar die vriend. Ik stapte uit en drukte op de deur bel. *Ding Dong* de deur ging open. Heey Jungkook wat doe jij hier? Mag ik hier misschien blijven slapen er is iets vreselijks gebeurd. Kom binnen en vertel het me. Is goed . Ik liep naar binnen naar de keukentafel. Jungkook vertel me maar wat er is.
Het is een lang verhaal. Maakt niet uit. Oké  het begon toen Jimin in het ziekenhuis belande en ik hem heel erg miste ik bleef bij hem slapen die nacht en in de ochtend zoenden we met elkaar de rest kwam binnen en  begonnen te huilen wat ze zagen maar na alles heeft die voor men neus lopen zoenen met Suga. En toen was ik er klaar me en dacht dat ik het beter uit kon maken dus is het nu uit. Ik heb er best wel spijt van maar denk dat dit de beste optie was. Ahhh zo Jungkook ja ik heb voor vannacht wel even een kamer voor je.


Pov Suga: ik liep naar Jimin zen kamer. Jimin weet jij waar Jungkook is? Neeh hij ging naar beneden en verder weet ik niet hoezo dan? Hij is niet beneden en ook niet boven. OWNEE DIT KOMT ALLEMAAL DOOR MIJ. Jimin doe maar rustig hij komt wel weer terug.

Pov Jungkook: ik appte V.

Heey V Jungkook hier.😐

Waar ben je Jungkook we maken ons zorgen!!😥

Ik ben bij een vriend van me en daar blijf ik slapen.😔

Waarom slaap je niet thuis!🙁

Ik kon het even niet meer aan!😐

Je kon ook naar mij toe komen.😔

Had gekund moet ik naar huis komen dan?🙄

Als dat kan graag en kom anders bij mij slapen.😊

Is goed V ik kom dan zo snel mogelijk naar huis.💕

Dat is mooi❤




Ik pakte men spullen weer en ging weer naar huis. Ik ging naar V zen kamer en deed hem opslot. V sprong op en knuffelde me. Jungkook ik ben blij dat je er weer bent. Ik ben ook blij jou te zien. Hij pakte me vast en................

Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu