Het spijt me dat dit deel pas om 23:05 online is gekomen ik had niet heel veel tijd maar nu wel daarom staat het deel er nu pas op ik ga proberen weer wat eerder een deel te plaatsen.❤️
Pov dokter: ik heb slecht nieuws Jimin heeft de laatste tijd niet meer zo veel bloed in zen lichaam dus heeft hij een bloed tekort. Je kunt bloed naar hem over brengen als je dat wild.
Pov Rap-Monster: tja als dat het enige is wat Jimin kan helpen heb ik het voor hem over. Er werd bloed van mij naar Jimin over gebracht ik hoopte dat het allemaal goed zou gaan. Toen er genoeg bloed in Jimin bloed zat deden ze er bij mij een pleister op. De dokter zij tegen mij dat ik maar even naar de wachtkamer moest gaan. Ik was onderweg naar de wachtkamer. Ik belde direct Jungkook.
RM( Rap-Monster)
Jk ( Jungkook )RM: heey Jungkook!!
Jk: wat is er ?!
RM: ik heb slecht nieuws!
Jk: wat is het slechte nieuws ?
RM: Jimin had een tekort aan bloed!
Jk: NEEE DAT MAG NIET!!
RM: rustig maar Jungkook ik heb een deel van mijn bloed aan Jimin gegeven dat was de enigste optie.
Jk: das wel fijn maar komt hij vandaag nog terug?!!
RM: reken er maar niet op. Ze zijn nu aan het kijken als het lichaam van Jimin mijn bloed accepteert.
Jk: ik mis Jimin! Ik hoop echt dat zijn lichaam joun bloed accepteert.
RM: komt wel goed Jungkook maar ik ga weer doei!
Jk: doei!
Pov Rap-Monster: ik hing op even later kwam de dokter inderdaad moest Jimin in het ziekenhuis blijven maar het bloed was wel door hem geaccepteerd. Dat was fijn om te horen. Ik ging weer in de auto naar huis om het nieuws te vertellen. Thuis aangekomen keken de anderen me raar aan.
Pov V: Waar kom jij zo laat vandaan en waar is Jimin?!
Pov Rap-Monster: Ik kom net weer van het ziekenhuis! En Jimin moet daar nog een tijdje blijven.
Pov V: NEEEEE WAAROM!!!
Pov Rap-Monster: Jimin had een te kort aan bloed. Ik heb een deel van mijn bloed aan Jimin gegeven. En het lichaam heeft men bloed geaccepteerd. Maar hij zou nog wel even in het ziekenhuis moeten blijven. Zullen we met zen alle een film kijken?!
"JAAAA"
Pov Suga: Zullen we de lieverlings film van Jimin kijken?!
Pov Rap-Monster: Ja is goed Suga!
We keken de film en Jungkook moest huilen.Pov Jungkook: Ik miste Jimin heel erg en toen we zijn lieverlings film keken kon ik men tranen niet meer houden dus rolden ze over men wangen heen ik miste hem te erg iedereen keek me aan. En vroegen waarom ik huilde. ER IS NIETS!! Zij ik maar. Ik rende naar buiten en ging tegen de muur aan zitten. Er kwam iemand die ik kende en vroeg als ik anders even met hem mee wou. Ik zij dat ik dat wel wilde. Waar gaan we naar toe dan?......
JE LEEST
Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}
RandomGaat het nog wel door?! Word alles weer zoals het was?! Ben ik wel goed genoeg?!