Waar gaan we naar toe?!

28 0 3
                                    

Het spijt me echt oprecht dat het me weer niet is gelukt om eerder een deel online te zetten. Dit is een klein deel ik hoop dat ik morgen genoeg tijd heb. Sorry❤️


Pov Jungkook: waar gaan we heen!!! Naar Jimin die mist je super erg. Ik hem ook daarom zat ik ook buiten te huilen. Ik breng je er heen en dan ga ik weer naar huis. Oke is goed. Ik kwam aan bij Jimin men tranen sprongen in men ogen ik ging naast Jimin bed zitten.

Pov Jimin: ik miste Jungkook zo erg dat ik een vriend van hem had opgebeld dat die zou zorgen dat die hier heen zou komen. Daar kwam Jungkook ik begon te huilen en hij ook hij ging naast me zitten. Jungkook kom gezellig bij mij in bed liggen. Oke Jimin. Al snel vielen we samen naast elkaar in slaap.

Pov Jin: heey jongens het duurt wel lang met Jungkook ik ga even om de hoek kijken. Ik ging kijken maar nergens was Jungkook te vinden. Jongens ik ben bang dat Jungkook het niet meer aan kon en naar het ziekenhuis is gegaan. We gaan morgen wel naar ze toe.

Pov Rap-Monster: Jin Jungkook kan niet zonder Jimin Jimin is zijn alles. Hun staan soort aan elkaar gebonden met zen tweeën. Ze houden te veel van elkaar om zonder elkaar te kunnen.

Pov Suga: m.m.maar ik mis Jungkook. Ik ga hem morgen opzoeken!

Pov V: Suga ik doe met je mee slaap anders maar bij mij. Jungkook vinden we morgen wel en we gaan dan ook even naar Jimin.

-~Time skip~-
pov V: ik riep iedereen om te eten want we zouden naar Jimin gaan vandaag. Iedereen kwam eten er waren twee plekken leeg het was ook meteen een stuk saaier. Jongens we gaan zo met de auto naar het ziekenhuis.

Pov Suga: we kwamen aan in het ziekenhuis en vroegen mogen wij even naar Jimin toe? Ja natuurlijk er werd een kamer aangewezen waar hij zou liggen. Ik deed de deur open en de tranen rolde over men wangen ik rende snel weg naar de wachtkamer. Ik wou liever niet zien wat ik net gezien had.............

Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu