°~time skip~°
Pov Jin: ik werd opeens wakker. Ik kon niet meer slapen. V zij dat die zich wel goed voelde maar volgens mij vertelde hij gewoon een leugen. Je kon aan hem zien dat er iets was maar ik wou niet dat die door mij zich nog naar der ging voelen dus zij ik verder maar niets. Ik kon de hele nacht door die gedachten niet meer slapen. Ik besloot Jungkook te appen.
J (Jin)
JK (Jungkook)J: Heey Jungkook. 04:36
Jk: waarom ben je nog op? 04:37
J: ik kan niet echt slapen😔. 04: 38
Jk: waarom niet?🤨 04:39
J: volgens mij loog V tegen mij dat die zich goed voelde. 04:40
Jk: ik zou morgen wel even met hem praten.😊
J: is goed Jungkook 😊💕
Jk: worldwide handsome😂🤗💕
J: little bunny 😂🐰💕
Jk: gn😴
J: gn😴🐰
Pov Jimin: Jungkook zat op zen telefoon ik was wel nieuwsgierig naar wie die een bericht aa het sturen was. Maar ik draaide me om en ging slapen. Op een geven moment voelde ik een arm om me heen. Het was de arm van Jungkook. Ik draaide me om en legde men hoofd op zijn borstkast. En voel in slaap in zen armen.
Pov J-Hope: ik werd wakker. Ik keek op men telefoon het was nog maar 8 uur. Ik besloot een spelletje te gaan doen op men telefoon. Ik speelde BT21 alleen ik kwam niet verder dan level 93.
Ik besloot het spel af te sluiten. Het was dan ookal 10 uur. Ik ging naar beneden ik was de enige die wakker was ik besloot een broodje klaar te maken en een film te gaan kijken.
Pov Jungkook: ik was al wakker en had geen zin om in bed te blijven liggen dus besloot ik maar uit men bed te gaan en me om te kleden.
Ik ging toen naar beneden en zag al snel dat J-Hope daar ookal zat. Heey J-Hope. Heey Jungkook wat doe jij zo vroeg uit je bed?? Ik kon niet meer slapen dus besloot ik er maar uit te gaan. Tja ik ook ik heb eerst nog even het spel BT21 gespeeld. In welk level ben je? Ik in 93 alleen ik kom niet verder. En jij?? Level 101 Kijk maar.
Dan valt het nog mee hoeveel ik van je af zit. Dat klopt Jungkook. Ik kom naast je zitten gaan we samen de film kijken. Is helemaal goed.
Pov Jimin: ik werd wakker. Jungkook lag niet meer naast me. Dat is wel raar hij is er meestal nooit om 12 uur er al uit. Ach het zal wel. Ik ging op de piano ik speelde het nummer Dope. Dat was Jungkook zen lieverlings nummer. Ik merkte niets. Jungkook kwam binnen en begon te zingen. Het was echt super mooi. Jungkook kom is. Oké? Ik heb hier een foto boek. Met allemaal foto's die ik er in plak. Ik heb hier ook een foto. Zou ik die er in mogen plakken? Ja hoor. Ik plakte de foto er in en deed hem weer dicht. Ik hou van je. Ik ook van jou Jimin. Ik kleed me even om Jungkook en dan kom in naar beneden. Is goed Jimin.
Pov Jungkook: ik liep naar beneden en ja hoor ik zette men voet verkeerd neer. En daar ging ik. Ik rolde de trap af en belande met men hoofd op de laatste traptree. Jimin zag mij onder aan de trap. Gaat het wel Jungkook? Het kan beter. Ga anders even op de bank liggen Jungkook. Ik haalde de bank nog niet eens en ik zakte in elkaar.
Pov Jimin: JUNGKOOK!!!!!!! BEN JE ER NOG!!!!!!!
Pov J-Hope: ik denk dat hij weer is naar het ziekenhuis moet.......
JE LEEST
Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}
RandomGaat het nog wel door?! Word alles weer zoals het was?! Ben ik wel goed genoeg?!