Spijt.!

41 0 5
                                    

hallo allemaal het was niet mijn bedoeling om 2 dagen geen deel online te zetten hierbij bied ik me excuses aan. <3



Maar hoe ga je dit aan pakken Jungkook? Ik denk dat het beter is dat Jimin en ik uit elkaar gaan.

WDF NOOOOOOO.  tja wat moet ik anders dan V?  dat weet ik ook niet. ik denk dat het wel beter is V. Jungkook jij moet doen wat het beste voor je is. dan is dit denk ik het beste ookal heb ik dan heel veel pijn het zou beter zijn. das wel zo Jungkook blijf jezelf ik ben er voor je. weet het V ik ook voor jou. Jungkook als er iets is kom dan naar me toe. komt goed V.


Pov V: ik knuffelde Jungkook om hem te troosten. V kun je misschien Jimin halen? ja hoor Jungkook. ik  liep naar Jimin zen kamer. ik klopte op zen deur. *Klop Klop* ik hoor de helemaal niets. ik liep zen kamer binnen daar was hij niet. ik ging onder zoeken. daar was die ook niet. ik zag dat de deur open stond. Jimin zen schoenen waren ook weg. waar zou die toch naar toe zijn. ik rende eerst naar Jin. JIN JIMIN IS WEG!!!!!  waar is die dan heen V? Dat weet ik niet dat is juist het probleem. de deur stond wel open dus ben bang dat hij naar buiten is gegaan. ja maar V niemand laat zo die deur open. tja je weet maar nooit op dit moment.


Pov Jungkook: ik hoorde van alles op de kamer van Jin ik was van plan om er maar naar toe te lopen. Jongens wat is er allemaal aan de hand ik hoorde allemaal dingen.  |NEE niets.| jongens jullie verbergen iets voor me zeg het maar gewoon.! oké Jungkook het is moeilijk uit te leggen. Zeg nou maar. Nou Jimin is verdwenen de deur stond random open. WHATTT!!!! ja ik ben van plan hem te gaan zoeken Jungkook. IK GA MEE! is goed Jungkook iedereen gaat mee zoeken.



Pov Jimin: ik was naar buiten gegaan ik was in het dichtstbijzijnde parkje. Op een geven moment zag ik een zwarte waas voor me ik wist niet wat het was. ik rende snel weer een deel richting huis. maar toen zag ik opeens niets meer ik voelde alleen een harde klap op men hoofd.


pov Jungkook: JIMIN HALLO!! ik nam Jimin mee in men armen. JONGENS IK HEB JIMIN GEVONDEN!!!! omg je hebt hem echt Jungkook. ja V ik heb hem echt ik til hem wel weer mee naar huis. Is goed Jungkook. ik nam Jimin in men armen mee toen we thuis aan kwamen lag ik hem op zen eigen bed. ik bleef naast hem zitten wachten tot er ook maar iets ging bewegen. ongeveer 1 uur later schrok Jimin wakker en wou recht op zitten. Jimin blijf even liggen. wat is er allemaal gebeurt Jungkook? wij weten alleen dat je niet thuis was en de deur nog open had laten staan. we vonden je dicht bij huis. met je gezicht op de grond. ik heb je mee genomen naar je kamer. wat was je toen eigenlijk aan het doen Jimin?? Nou ik heb heel veel spijt dat ik dat ene deed en ik werd gek en wou frisse lucht tot dat ik een zwarte waas voor me zag. toen rende ik zo snel naar huis maar ik voelde alleen pijn op men voor hoofd. JIMIN DIT IS NIET GOED. ik hou echt super veel van je Jungkook en wil je echt niet kwijt. Jimin ik hou ook super veel van jou maar je moet ook begrijpen dat dit fout was het spijt me. We kunnen nog wel close vrienden blijven. o-o-oké J-J-Jungkook. ik begon te huilen en Jimin ook. V kwam binnen en begon ons te troosten. 

Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu